Kado

Discussie in 'Overig archief' gestart door Hanstrein, 15 Augustus 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanstrein

    Hanstrein Forumbeginner

    Hobbel hier rond sinds 2014.
    Bijna lvl 100 .
    Met en zonder geld !!
    Krijg vandaag als kado krat met inhoud uit 2016.
    En wat is de inoud van de krat ????
    Een perenboom !!
    Whooooo !!
    Ik weet het is een kado,hoeft niet,........etc bla bla bla.......
    Doe mij een lol geef gewoon niets ,en geef eens in de zoveel tijd een fatsoenlijk kado :):)
    Nog veel spel plezier gewenst :):)
     
    Sintra98 en Eefke! vinden dit leuk.
  2. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    level 225, krijg ze ook. Elk ruil en kado event geeft ik ze wel weg of verkoop ze.
    Jammer alleen dat ik dat niet kan met ambachts spul( zout/bloemendraad etc)
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    En toch he, als je al die 'waardeloze' kistjes bij elkaar optelt kun je er heel leuke dingen mee verdienen. Zo loop ik elke dag wel een paar partytickets op, en gemiddeld zo'n 50 supermest.
     
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Hier kun je zien wat je daar uit kan krijgen (wel een stukje naar beneden scrollen).

    https://board-nl.farmerama.com/threads/kisten-vol.25080/
     
  5. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Het spel is gericht op beginnende en gevorderde spelers, maar ook op samenwerken. Lagere bomen zijn dus prima om weg te geven, maar ook om voorraad te maken natuurlijk.
     
  6. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik gebruik al die bomen/stallen die ik te veel krijg uit mysterieuze stekjes/stallen bij de events waarbij het treintje in de stad komt. Eerst gebruik ik een paar XL of XXL bomen met veel waarde en als ik genoeg waarde heb gepakt dan pak ik gewoon waar ik het meeste van heb om een beetje op te ruimen. Ik heb geen buren die net zijn begonnen en bij ruilevents vind ik het niet kunnen om perenbomen te geven terwijl ik vraag om een of andere superzeldzame boom die ik nog niet heb, dus ik gebruik de trein.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.