kado level 90

Discussie in 'Help archief' gestart door Mootje38, 18 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mootje38

Mootje38 Gelegenheidsauteur

hallo, ik ben eindelijk in level 90 aangekomen en al zeker 6 dagen gezellig met Bommel kadootjes opengemaakt. Nu zou ik "kans" maken op het speciale kado, maar wat voor kans is dat? Is dat een kans van 1 op 86 miljoen? Wat kan ik hiervan verwachten of beter wanneer kan ik wat verwachten? of helemaal niks..... tja ik weet het niet. Iemand die het wel weet?:p

2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

meestal krijg je dat de 1e dag al, als je een ticket naar support stuurt kunnen die je netjes een log hiervan geven.

3. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Je krijgt eerst dat speciale kado (2 ananastaartjes, 2 pompoenpasteitjes en 50% ep voor 24 uur)
    en daarna maak je kans op onderstaande tabel.....

Ik ben inmiddels lvl 93 en heb onderstaande denk ik 1 of 2x gewonnen (1x weet ik zeker is niet zo lang geleden)....

Na level 90 heeft de speler een grotere keuze uit de te winnen prijzen. Dit betekent dat er 3 extra prijzen zijn voor deze levels. Hieronder een overzicht van deze extra prijzen:

4. Mootje38

Mootje38 Gelegenheidsauteur

ok bedankt voor de uitleg, kon er niet echt iets over terug vinden. Ik kom niet zo vaak op het forum en dan is het ook nog eens totaal veranderd :( die EP voor 24 uur heb ik zeker wel gehad inderdaad, die taartjes zou kunnen maar ik heb daar al menig van op voorraad dus het valt niet op dat ik die nu heb gekregen. Het zal best wel goed zijn gegaan dus ik hoef geen uitdraai, ik geloof het wel xD Dus van level 90-93 heb je wel 1 of 2x zo'n prijs ontvangen..... pfffff nou we gaan t meemaken... Draadje mag dicht hoor, nogmaals bedankt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.