kado kalender

Discussie in 'Help archief' gestart door marloes2003, 17 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes2003

marloes2003 Forumbeginner

heb 15 en 16 dec. wel de sok gedaan en vanmorgen stonden ze er weer ,hoe kan dat heb ze met tulpen
    guldens wel geopend maar dat kost iedere keer 2 t.g en was al eerder gebeurd. marloes 2003 i.d17214649.

2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik denk als dat zo is dat je een berichtje naar support moet sturen marloes dan kunnen ze het daar nakijken

3. t-eindpunt45

t-eindpunt45 Forumbeginner

hoe kan ik dat doen?

4. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

In het spel rechts bovenaan op het knopje met de ?! klikken, vervolgens het ! aanklikken en dan kom je vanzelf op het contactformulier.

5. Sintra98

Aan de rechterkant in het spel boven in de balk zie je een blokje met een vraagteken en een uitroepteken
    Als je daar op klikt krijg je zes blokjes te zien dan kies je het middelste blokje aan de linkerkant , die met het uitroepteken en klikt daar op dan kun je een bericht naar support versturen vergeet dan niet je naam en ID nummer te vermelden

6. t-eindpunt45

t-eindpunt45 Forumbeginner

Bedankt weer wat geleerd.

langeveentje vindt dit leuk.
  7. Sintra98

Graag gedaan

8. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Dan blijkt dat je nooit te oud bent om iets te leren. o_Ok ik heb weer iets bijgeleerd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.