Kado aan vrienden

Discussie in 'Help archief' gestart door Amsneets, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amsneets

Amsneets Forumleerling

Ik kon er niets over vinden, vandaar hier.
    Soms ben ik aan de late kant met het sturen van een cadeau aan buren.
    Gister begon ik er mee om 23.57 uur.
    Na het geven van 3 cadeautjes was het middernacht.
    Vervolgens kon ik 24 uur niets meer weggeven.
    Vind dat erg raar. Lijkt mij dat je per kalenderdag 7 cadeaus mag versturen.
    Amsneets ID: 54318835

2. HannyBalleke

HannyBalleke Regelmatige auteur

Je kon 3 cadeaus versturen voor die dag en dan werd het middernacht. Voor de overige cadeaus van die dag was je dus te laat. Dan begint de nieuwe dag waarop je weer je 7 cadeaus kan versturen maar als je voor middernacht al was ingelogd, en dat was je, moet je de pagina vernieuwen en dan kan je weer cadeaus sturen. Zo is het toch, denk ik.

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Normaliter moet je een ticket aan support sturen om het uit te laten zoeken. Maar omdat dit ook voor anderen van belang kan zijn heb ik een vlugge controle gedaan.
    Je hebt eerste cadeautje verzonden om 0:00:01 uur (1 seconden na middernacht). Dus dat telde al voor de nieuwe kalenderdag.
    En daarna nog 6 cadeautjes zodat je alle gratis cadeaus van vandaag hebt gegeven.

Houdt er rekening mee dat voor alle gevallen de tijd op de BP-servers, die verbonden is aan de atoomklok, telt en dat een computer thuis wel eens enkele minuten kan afwijken.
    Bovendien moet de verwerking plaats vinden, daar gaat ook tijd mee heen, geen minuten maar als je zo vlak tegen middernacht zit kan dat net het verschil zijn.
    Het 7e cadeautje verzond je om 32 seconden na middernacht.

4. Amsneets

Amsneets Forumleerling

• Twee berichten samengevoegd. Klik op bewerk als je iets aan je laatste bericht wilt toevoegen!
    Opnieuw inloggen, dat moet inderdaad. Heb ik dus ook gedaan. Dank voor je reactie.

Dank voor je reactie maar volgens mij klopt er toch iets niet.
    Ik stuurde vanaf computertijd 23.58 uur hier 3 cadeautjes.
    Dat het dan geregistreerd wordt net na middernacht kan ik begrijpen.
    Maar serieus, na 3 cadeaus was het over en uit. Snap dus niet hoe jij aan het 4e t/m 7e cadeau komt.
    :( --- verward
    Het is me in het verleden ook al eens gebeurd.

Laatst bewerkt door moderator: 22 Februari 2018
  5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als je de log wil zien kun je een ticket aan support sturen.
    Ik vertel slechts wat ik in de log zie.
    Denk toch echt dat je pc-klok iets achterloopt.

6. jokje

jokje Gelegenheidsauteur

Ik stuurde altijd 15 cadeautjes, maar ik heb dit korte tijd niet gedaan (ziek) en vandaag wil ik mijn ronde van 15 gaan doen, maar ik zie tot mijn verbazing dat het er maar 7 zijn.

7. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Misschien had je premium en is dit nu afgelopen ?

8. jokje

jokje Gelegenheidsauteur

inderdaad, ik had geen premium meer. Waarom krijg ik hier geen waarschuwing over? Vroeger ging het automatisch.

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.