Kaas 2 versus Equinox

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 16 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Kan iemand mij uitleggen waarom het equinox event plotseling kaas 2 heet
    er komt geen kaas in voor en het gaat over evenwicht van dag en nacht precies op het midden van de aarde of moet ik begrijpen dat de vertalers er geen kaas van konden maken

tootje, riekje111 en omaatje75 vinden dit leuk.
  2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

xD Ik denk dat laatste

Sintra98 en tootje vinden dit leuk.
  3. valkenier

valkenier Levende forumlegende

BP heeft het kaas van het brood laten eten:p

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Omdat dit een vervolg is op het dag en nacht event van vorig jaar die ook operatie kaas heette. Als je het verhaaltje leest die er dit keer bij staat zal je zien dat er speciale dag - en nachtkazen gemaakt worden.
    Dit is de faq van vorig jaar. https://board-nl.farmerama.com/inde...ht-event-operatie-kaas-tijdelijk-event.10084/

5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Oke Enk dat kon ik nog begrijpen omdat er toen nog kaas in voorkwam
    Maar dat is deze keer niet het geval of heb ik misschien een muizenfok gemist;)

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dit komt uit de nieuwe faq en staat toch duidelijk dat er kaas gemaakt wordt door de muizen.

riekje111 vindt dit leuk.
  7. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Leuk maar ik heb toch ook nergens in de FAQ kaas aangetroffen behalve dan in het gepubliceerde verhaal.
    Er hoeft dus geen kaas geleverd te worden en dat nog wel i.v.m de speciale nachtkazen

Sintra98 en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.