Juichtopic 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Lieve, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Juich, ik heb de laatste twee bomen uit de tempel vrijgespeeld en nu nog 121 gb over. Laat het koraalrif maar komen... :inlove::inlove:

daisy17858, DarkDevilDude, tinus138 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Marianne632

Marianne632 Junior expert

Is het juichen, denk het wel? Ik wil BigPoint en het team bedanken voor afgelopen jaar voor al hun inspanningen om ons boeren bezig te houden. Er is heel hard gewerkt om zoveel mogelijk opdrachten af te ronden.Nieuwe gewassen, vreemde dieren en mooie sieritems voor in de wolkenrij of op het land.
    Goede jaarwisseling,
    Marianne

DarkDevilDude, ienemienie, ymked55 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Joehoe juich juich.
    Ik heb de enge vogelverschrikker:inlove: gedraaid en de bonestaak compleet:music:

daisy17858, DarkDevilDude, tinus138 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. ienemienie

ienemienie Oudgediende

En ik kom op de laatste dag ook nog even juichen omdat ik de schildpad heb gekregen uit de mysterieuze stallen van het knalfeest event.
    Eindelijk heb ik nu de zwaan en de schildpad. Blij het oude jaar uitblazen..
    Allemaal een gezellige jaarwisseling en op naar 2016 een nieuw farmjaar:)

daisy17858, DarkDevilDude, Gozertje en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Juich Juich na 4 maanden hard ploeteren vanavond level 94 bereikt. :)
    Nog 1 level en kan Lauweren kweken voor mijn kiwi. :p

6. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Ik juich mee. o_Ok ik heb het laatste poppetje binnen :D Nog nooit één ticket gekocht, en het rijtje vol. :p Hopelijk kom ik nog eens aan de discoroos, om ook die rij compleet te krijgen. :)

7. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Joehoe, eindelijk de lavendel en salie klaar van de tuinshow. :D

Kan nu beginnen aan fase 7. Ik zag dat bij fase 10 17.000 loodplantjes wordt gevraagd. Duurt erg lang die tuinshow en dan moet ik ook nog beginnen aan geen rust op je erf. Is een event op zichzelf. Maar we gaan weer vrolijk verder met het tuinshowtje, ooit is die af. xD

daisy17858, -ymked55-, ymked55 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik juich dit jaar weer volop mee. Nu omdat ik de quest "met een knal "oud- en nieuwjaar 2015 heb voltooid en op bahamarama naar level 232 ben gegaan.:):music:

daisy17858, ymked55, sinkieboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Leo.netten

Leo.netten Teller

eindelijk na 72 dagen level 100 bereikt, vanaf nu iedere 17 dagen 1 level-up

Laatste bewerkt: 5 Januari 2016
    daisy17858, hendrika73, sinkieboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Joehoe ik moet zo lachen. xD Ik heb een abonnement op rode vleermuizen in het rad. xD

Steeds als ik voor de enge vogelverschrikker draai krijg ik een vleermuis rood. Nu nr 8 binnengehaald. Er staan 2 vleermuizen rood bij de enge vogelverschrikker. Zal nog lang duren voordat ik de verschrikker draai.

11. Jefke1

Jefke1 Forumleerling

Ik juich omdat ik uit 5 myst. stallen een gans oranje, 2 schildpadden, een gordeldier en een zwaantje kreeg.:D
    Bedankt BP, ben er superblij mee.

daisy17858, ymked55, hendrika73 en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik [​IMG] omdat ik eindelijk mentor ben geworden en ik hoop dat m'n 3 kuikens blij met me zijn!!

bepsels, daisy17858, schaapje52 en 12 anderen vinden dit leuk.
  13. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

:inlove: hoera vanaf vandaag ben ik mentor:inlove:

Sinkieboy gefeliciteerd succes nu hopen dat de kuikens er zin in hebben

14. pino460

pino460 Forum-hertog

Ik ben vandaag ook mentor geworden:inlove:

dutchboy en sinkieboy ook gefeliciteerd de drie kuikens van mij zijn al rood :cry:

15. Wandermans

Wandermans Gevorderde

ik juich, omdat ik super blij ben dat het lange wachten beloond is en ik nu mentor ben geworden :D
    heb ook meteen 3 kuikens gekregen en hoop net als sinkieboy dat ze blij met me zullen zijn
    ééntje is precies niet zo erg actief op het moment, wordt dus afwachten

succes aan alle kers verse mentors, hoop dat we allemaal wat leuke kuikens mogen op weg helpen!

daisy17858, schaapje52, ymked55 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. langeveentje

langeveentje Doorzetter

juich ook ook ik ben mentor geworden eerst even wennen maar dat lukt ook wel weer
    ieder cucces

17. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

Ik ben ook mentor geworden. Gisteren (of was het eergisteren?) pas aangemeld, vandaag mentor xD
    Maar wel 3 buitenlandse namen, en natuurlijk in het rood. Het zal even duren voordat we actieve kuikens hebben.

18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik juich hier ook maar weer eens een keer ik heb bij het afleveren van mijn 1e kuiken
    de Mentor status level 2 gehaald:inlove:

daisy17858, schaapje52, OkkieTrooy en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

• Naam speler verwijderd ivm privacy
    Ik moet eveneens juichen omdat ik een nieuwe taal heb ontdekt bij het mentor zijn. Het eerste antwoord dat ik terugkreeg wil ik u niet onthouden: *knip* heeft op 9.12.2015 het volgende geschreven:
    >Halllo Herman,
    >fkjfjkfkljfknvcn
    >nkfdjfkff+´dsf
    >kdsnkjnfdfd
    >
    >Gozertje heeft op 8.12.2015 het volgende geschreven:
    >>Goede avond,
    >>Welkom bij farmerama. Ik wil je mentor zijn. Als je vragen over het spel hebt, kan je mij steeds raadplegen.
    >>Vr gr, herman.
    Misschien kan iemand dit vertalen??

Laatst bewerkt door moderator: 7 Januari 2016
    sinkieboy, daisy17858, schaapje52 en 11 anderen vinden dit leuk.
  20. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik juch hier Dubbel op vandaag 2 x geleveld 1x op Bahamarama naar level 307 :music:
    en 1x op de Farm naar Level 101 :music:

sinkieboy, daisy17858, schaapje52 en 9 anderen vinden dit leuk.