Juichtopic 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Lieve, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. margriet68

margriet68 Gelegenheidsauteur

ik juich ook.... aan het rad de laatste vogelverschrikker gedraaid!! :Ddus nu de staak vol!!:D

VosStiertje, Gozertje, -ymked55- en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik juich ook nog een keer. Mijn karate panda verkocht voor bijna 20 miljoen

VosStiertje, Gozertje, -ymked55- en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Yes, alweer de hoofdprijs aan het rad mogen draaien. Dit keer een missende bloem. Nog 1 bloem te gaan, de zingende tulp. Deze kwam ook voorbij (wat al erg zeldzaam is), maar helaas draaide ie er overheen!

Oh ja en uit de stallen kreeg ik een ijsvogeltje :inlove:

Laatste bewerkt: 10 Oktober 2015
    VosStiertje, ymked55, Gozertje en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik kom ook nog een keer juichen. De ganzenfok afgerond. Joepie

VosStiertje, _Jeanie_, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. bearke89

bearke89 Actieve auteur

Ik juich ook, door deze laatste mys. stallen die we bij het event krijgen.
    Kwamen maar liefst 2 schildpadden!

nu 4 in mijn bezit :inlove:

6. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik ben ook weer blij. Uit de mysterieuze stekjes van dit event kwamen oa 2 duindoornbomen.:):)

VosStiertje, _Jeanie_, daisy17858 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. -ymked55-

-ymked55- Gelegenheidsauteur

Ik word er steeds weer vrolijk van als ik dit draadje lees. o_Ok ik heb op beide accounts de wolkenrij kunnen activeren en nog lekker gebruik kunnen maken van de BBD om andere questen aan te vullen. Ik heb nog niet eens gekeken wat er uit mijn mysterieuze stallen en stekje komt, maar dat zal ook wel goedkomen, ik heb ze immers cadeau gekregen. Ga ik waarempel ook zitten juichen :D

8. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik juich ook even.
    vandaag heb ik mijn inventaris van de stallen doorgekeken en kom allemaal dingen tegen, waar ik het bestaan niet van afwist:
    een paar roze stallen (blijkbaar was het afgelopen ruilevent succesvoller, dan ik dacht) en 4 misteriestallen phoenix:
    uitslag: 1 vis geel :wuerg:, een haan :(, een kiwi :p en ... een ijsvogeltje :inlove:

altijd leuk, als je dingen tegenkomt, waarvan je niet weet, dat je het had...

VosStiertje, _Jeanie_, daisy17858 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. katbla

katbla Forum freak

juich!, gisteren naar de 538 live xxl geweest,...het was awsome:inlove: (zijn er toevallig nog meer boeren die geweest zijn?)

en vandaag vond ik tussen mij stekjes een kleine duindoorn...........:)...had ik nog niet......

_Jeanie_, daisy17858, farmermikkie en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik juich ook weer.

Aan het rad zojuist de magische vogelverschrikker gedraaid, joepie. Hij is leuk om te zien.

Sintra98, VosStiertje, _Jeanie_ en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. nj65

nj65 Forumleerling

HOERA , HOERA ,HOERA
    hier een hele blije farmer uit de mysterie stallen 1schildpad ,en 2 effe wachten " 2 IJSVOGELTJES " :inlove:
    en deze had ik allebei niet
    dus ik ben echt heel blijxD

12. tineb

tineb Forumleerling

ik ben ook heel tevreden met de uitkomst van de stallen
    2 x kikker, 1 x duif, 1 x rode koe, 1 x rode bij en een ijsvogeltje

13. schaapje52

Ik juich wat af. xD

Ik heb een bever rood :inlove:.

Was even werken met een klein beetje fokken, dingen verkopen en een bever Grafi terug kunnen kopen.
    Nu mis alleen nog een gans rood en van Bahamara alle rode nog.
    Ik ga nu aan de verkoop om een rode panda te kunnen bouwen. Kijken of ik ongeveer 4 miljoen kan verdienen voor het rode verblijf.
    Is weer een nieuw doel :inlove:, mis mijn kabouters, die zijn in fase 5 beland en klaar.:music:

14. ignace2806

ignace2806 Forumbeginner

ik kom ook eens juichen, ik kreeg zowaar een ijsvogeltje.

15. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Hoera op bahamarama naar level 210 gegaan.:):)

16. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Ik kom nog eens een keertje juichen. ( baal baal domme ik :music:)
    Door de drukte afgelopen dagen, niet echt op farmerama geweest en wat denk je ........ ja ja allemaal onkruidxDxD
    Had ik niet zo stom moeten zijn en maar comfordvelden moeten leggen.-.-:oops:
    Maar vrijdagavond/nacht wel gauw het event gehaald, de uitkomst van de stekjes en stallen weet ik nog niet,
    vergeten erop te zetten.

Maar toch een HOERA want de muren zijn geverfd en de vloer is gelegd.
    Morgen de spulletjes terug op zijn plaats en mijn huisje is weer als nieuw. ;):p

17. .-jur-.

.-jur-. Gelegenheidsauteur

ik kom ook even juichen want uit mn 12 stekjes van het event kwamen 2 duindoorns en ook 2 sleedoorns. beide had ik nog niet!

_Jeanie_, DarkDevilDude, daisy17858 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik juich hier ook even want ik heb een 100% oogstbonus van heet rad gekregen

_Jeanie_, DarkDevilDude, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Hoera... er komt een apart veld voor Volle Maan. :D De laatste keren had ik niet meegedaan :sleepy: Geen zin om telkens alles weer leeg te gaan maken. :( Is nu niet meer nodig, jippieee :D

20. schaapje52

Ik ben er ook maar weer om te juichen.

Schaapje had 2 waakganzen en mijzelf de 3e maar cadeau gedaan (gekocht). :inlove: Hok gebouwd en nu is schaap een groot verblijf bezitter van een rood ganzenhok. :D

Even nog een kleine controle gehouden op mijn boerderij en ik heb nu alle rode verblijven van de boerderij compleet. :inlove: Nu op naar Bahama voor de aap, de kameel en de panda rood. :music:

Laatste bewerkt: 15 Oktober 2015