Juichtopic 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Lieve, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik juich met jullie mee. Ik heb 2x de zingende tulp, misschien kan ik 1 van die ruilen voor een andere. xD Ik speel steeds als er een bloempje komt, maar ja dit lukt nog effe niet. We gaan gewoon vrolijk verder voor de rest van de bloempjes.

dutchboy vindt dit leuk.
  2. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik juich omdat er een zomertombola 2015 komt. Wat zal er achter de kokosnoten zitten, ben reuze benieuwd.Leuk leuk.Ik vind de kerstkalender ook altijd gaaf.

dutchboy, schaapje52, bassiefarmer en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. |-|ans

|-|ans Forummeester

Ik juich om de bijzonder leuke actie van BP inzake Nepal. Een hele leuke verrassing, dit extra "dank-je-wel-voor-je-bijdrage" pakket, dat, hoewel ik het met plezier heb ontvangen, natuurlijk absoluut niet had gehoeven. Ik vind het prachtig dat BP op deze manier hier belangeloos aan meewerkt en investeert in (de ontwikkeling van) de wolkenrij en alle (administratieve) rompslomp eromheen.. Chapeau!

dutchboy, leni1955, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik juich met je mee. Geweldig initiatief van BP vond ik het en nu krijgen we nog iets extra's als dank je wel. Tof

dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik juich omdat ik de quest 'Wat een opluchting' af heb. xD

dutchboy, ienemienie en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Wat een opluchting. Ik voel me net zo opgelucht dat ik level 97 af heb. Ben heel blij dat ik na al die maanden nu in level 98 zit.

dutchboy, snietje1, ienemienie en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik juich omdat ik mijn eerste bloemetje aan het rad gedraaid heb vandaag, jippie.:D

dutchboy, schaapje52, ienemienie en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik juich omdat ik iedere dag blij verrrast ben met wat er uit de zomertombola komt, en ook omdat BP mijn probleem met het dankjewel pakket voor Nepal heeft opgelost.:D

dutchboy, schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ik juich omdat er weer eens een lang volle maand event is. Misschien kan ik dan eindelijk eentje afmaken.

10. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ik zeg hoera dan wordt ik blij
    dan voel ik een feeststemming opkomen
    neenee het, is ik voel ik denk :eek:

ik ga juichen na een paar maanden krijg ik de lollige lupine ,die mijn bloemen rij compleet maakt
    dus ik ben aan het juichen dat ik die uiteindelijk toch te pakken heb
    en dit zal vandaag zorgen dat ik met een xDbrede grijns op het gezicht deze dag volmaak .

joke0987 zei :misschien kan ik dan eindelijk eentje afmaken
    wie of wat ga je afmaken ?????????:oops:

Laatste bewerkt: 14 Juni 2015
    schaapje52, daisy17858, ienemienie en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. owl.

owl. Levende forumlegende

Gefeliciteerd dutchboy, dat je bloemenrij compleet is, ik ben niet jaloers :wuerg: (moet er nog steeds 1 hebben)

Oja, ik kwam ook nog ff juichen, omdat ik het nachtmerrie ei heb binnen gemept met de kop van jut, heb wel extra tickets gekocht met de gespaarde tg, maar dat geeft niet, had ik er graag voor over xD

schaapje52, daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  12. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

gefelicteerd ben er ook voor aan het sparen
    dus ik juich met je mee :D

schaapje52 vindt dit leuk.
  13. nj65

nj65 Forumleerling

gefeliciteerd
    moet er nog 2 :wuerg:

schaapje52 en dutchboy vinden dit leuk.
  14. cinnie87

cinnie87 Forumleerling

Ik kom even juichen hier, omdat ik geweldige buren heb! Ik heb een eik XL, een sukaruboom, honingboom, eiboom en geurboom gekregen! Ik raak er niet over uitgepraat hihi

dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. koeks

koeks Forumleerling

Hoera hoera.......eindelijk de monokel-haan kunnen bemachtigen bij het ruilevent. Nu alleen nog de 'overwinningsfoto' en dan heb ik alle wolkenrijen compleet. (en mijn periode van ziekte echt helemaal overwonnen) (behalve dan die bloemen, heb wel 2 discorozen en 2 zingende tulpen maar de rest wil niet vlotten en ruilen kan niet?)

16. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Juich, ik heb de tuinshow (eindelijk) af.xD

schaapje52, dutchboy, koeks en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

heb spa lv5 bereikt dus heb een reden om te juichen :D

tevens heb ik de vloek van de mummie mijn laatste laatsts volle maan quest voltooid xD
    dus ik kan wel even blijven juichen

Laatste bewerkt: 15 Juni 2015
    schaapje52 en nicolle73 vinden dit leuk.
  18. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik moet er ook nog 2. Maar haalde wel de "Magische vogelverschrikker" net uit het rad. xD
    De overige tickets bewaar ik voor de missende bloemen.

schaapje52 en dutchboy vinden dit leuk.
  19. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Hoera, ik kom ook even juichen, de ruil in de zeppelin is ( ik kon de aanbieding zelf niet zien) gelukt.xD
    Ik heb eindelijk mijn eerste rode geitenstal. Die staat nu te pronken naast mijn geruilde rode varkensstal.
    Nu nog even wachten en mijn rode vis kan er ook bij. Dat is allemaal te danken aan het ruil event.
    Wat ziet het er toch mooi uit.:inlove::inlove:

edit: de rode vis staat nu ook op mijn land, gekregen met het ruil event van een hele lieve boerin, hoera, hoera, hoera, super gewoon.

Laatste bewerkt: 16 Juni 2015
    schaapje52, ienemienie, owl. en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik heb net bij de mysterie stekjes een XXL schroefpalm gehad :inlove: Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

hendrika73, schaapje52, ienemienie en 3 anderen vinden dit leuk.