Juichtopic 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Lieve, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bepsels

    bepsels Forummeester

    Vergeten te juichen vorige week! Level 99 geworden, op de naar de 100.
     
    Borkie, kakelot69, ienemienie en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Was ik weer; Ik heb net op het vaste land boerderij level 95:inlove::p behaald, waardoor ik eindelijk m'n eigen kiwi voer:D;) kan gaan produceren. En van het weekend zal ik ook bij Baha genoeg GB's:D:inlove: behalen om de laatste gewassen daar vrij te spelen. Dus missie;):p bereikt joeppie!
     
    schaapje52, Borkie, kakelot69 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. ienemienie

    ienemienie Oudgediende

    Ik kom weer eens juichen. Nu op level 125 en op bahamarama level 356. o_Ok heb ik al 95 wolkenrijen, waarvan een aantal met verrassende kisten . De neonvlinder straalt en met het ruilevent heb ik de oranje egelstal gekregen.o_Ok ben ik blij met mijn actieve buurtjes.En de adventskalender komt er aan. Deze boerin kan wel blijven juichen :music::inlove:8)
     
    schaapje52, bepsels en Borkie vinden dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Dankzij een foutje (bedankt;):p) bij reactie #462 heb ik nu al m'n laatste gewas bij Baha binnen gehaald. Nu nog op jacht bomen en andere dingen in de apentempel.:D:inlove:
     
    schaapje52, Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. ienemienie

    ienemienie Oudgediende

    Ik kom toch weer snel juichen voor de leuke krans van susi. Het 1ste kaarsje brandt:)
     
    farmermikkie, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kom juichen dat het weerbericht aangeeft dat er sneeuw op komst is op de farm. Jippie, daar zat ik op te wachten. Helemaal leuk.
     
    ienemienie, Borkie, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik kom even juichen omdat ik nu eindelijk mijn eigen axolotlvoer kan maken.

    Het kiwivoer komt nu ook in zicht, nog een paar miljoen EP dan word ik level 94 en dan hoef ik nog maar één leveltje xD
     
    ienemienie, Borkie, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik kom weer effe juichen:D:p, want ik heb net de laatste schateiland:inlove:;) vrij gespeeld.

    Ik heb btw ook de wolle (warme);):p sokken:inlove:o_O voor de verschillende dieren uit de kast gehaald voor de komende (koude:eek::p) periode!
     
    Laatste bewerkt: 6 December 2018
    _Jeanie_, Katinka1700, ienemienie en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik juich omdat ik de achtergrond prachtig mooi vind, die trein die zo doorloopt in het speelveld in het begin, de lantaarnpaal, de sneeuwpop... Ik vind het prachtig! Degene die het bedacht heeft heeft een mooi stukje werk geleverd :) .
     
  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik juich, omdat ik vandaag op Baha level 400 heb gehaald. Gewoon, omdat het een mooi rond getal is.
     
    _Jeanie_, Katinka1700, ienemienie en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik kom ook weer even juichen, want ik ben level 94 geworden dus nog maar 40 miljoen EP voor ik mijn eigen kiwivoer kan maken xD

    Verder heb ik een roze muizenstal gewonnen aan het rad, en ik hoef nog maar dertien bananen voor de chayote :D

    Even een najuich: de chayote is binnen! Joechei!
     
    Laatste bewerkt: 8 December 2018
    _Jeanie_, Katinka1700, ienemienie en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. ienemienie

    ienemienie Oudgediende

    Ik juich heeeel hard omdat ik de quest veeteelt eindelijk heb afgerond en de laatste beker-upgrade in de boom der wijsheid heb kunnen plaatsen:music::music:
     
    _Jeanie_, Katinka1700, hendrika73 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kom ook maar weer even juichen.

    Ik kreeg een roze struisvogelstal aan het rad en die had ik nog niet. :music:

    Update 11-12-2018:
    Kom nog een keertje juichen.

    Ik kreeg van een farmer een nieuw cadeautje wat je kan geven aan je buurtje. :inlove:
    Kan het helaas niet laten om het hier te melden. Het heet een heet levenselixer. Wat een snoepie. :music: Geeft ook nog veel ep. Ik wil de hele boerderij wel vol hebben.
     
    Laatste bewerkt: 11 December 2018
  14. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Kom ook eens juichen en juich met schaapjes mee wat een goed nieuw buren cadeau,
    heb er nu 7 heet levenselixer binnen van buren en wil er nog wel een paar 100,
     
    Katinka1700, ienemienie, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik kom weer effe juichen, want ik heb net de magische boon vrij gespeeld.
     
    Katinka1700, Borkie, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik juich omdat ik na ettelijke pogingen om mijn wachtwoord te wijzigen eindelijk weer op mijn farm kan xD
     
    Katinka1700, ienemienie, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kom ook weer even juichen, maar heeeeeel haaaaard. :inlove:

    Mijn rondje is bijna vol. Nog 3 te gaan. Daarna ga ik proberen een rondje bij mijn roze boerderij vol te krijgen.

    Vorige foto's sluiten vanzelf denk ik als ik een nieuwe foto neerzet.
    Dus de oude maar even weg gehaald.

    Het ronde is vol en nog even iets veranderd. :music:

    [​IMG]
     
    Laatste bewerkt: 15 December 2018
    Katinka1700, hwjstolwijk, Guppy_56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik kom ook weer even juichen:

    Vandaag draaide ik tot twee keer aan toe 100% voor 24 uur, en dat precies met volle maan! Het ziet er dus naar uit dat ik morgenavond meerdere quests ten grave gedragen zal hebben :D

    Verder heb ik twee (!) bonte wilgen mogen verwelkomen op mijn boerderij, en een tweede hanenhok. Dat hanenhok kwam zomaar uit een hele ouderwetsche mysteriestal, die ik per ongeluk had gekregen bij een quest :inlove:

    Oh en nog een najuichje: ik heb eindelijk meer dan 1000 supermest :p
     
    Laatste bewerkt: 15 December 2018
    ienemienie, Borkie, Katinka1700 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik kom weer (misschien te off topic/spel maar) effe juichen, want toen ik net naar buiten keek zag ik de eerste sneeuw:D;) van het jaar al liggen. Sterkte voor diegene die er vannacht of morgen erop uit moet voor wat dan ook;):p.

    :sleepy:Truste all.:sleepy:
     
    Borkie, schaapje52, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Joepie deze korte Griezel ronde toch 2 opdr. naar het archief, Griezelen in het Maanlicht en Een lastige vraag.:D
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.