Jigsaw puzzel event

Discussie in 'Technische vragen' gestart door joke0987, 26 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik heb geen geel slotje. Maar wel een rondje met 3 witte stipjes erin, dit is een puzzel die ik nog niet afgerond heb. Kom puzzelstukjes tekort.
    Maar een vrachtwagen met blikjes geduld is wel nodig...
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    puzzel is klaar. veel geduld nodig maar het is gelukt
     
    riekje111 en Tyrany vinden dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Bij mij gaat het nu ook goed, idd engelengeduld maar dan heb je ook wat, ben nog niet klaar maar tijd genoeg.
     
  4. jo1808

    jo1808 Forumleerling

    hier is het nog niet goed telkens vast lopen en bloemmetjes de fut gaat er wel uit zo
     
  5. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Hier ook nog vaak bloemetjes en dus blikje geduld. Maar de rest doet het ook niet goed. Ik vind het event op zich leuk (puzzelen) maar dit neigt naar mishandeling.
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Euh mishandeling :wuerg:ga in RL eens een puzzel van 25 stukjes leggen ben je ook niet in 5 minuten klaar :cry::(.
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  7. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Nou, dat denk ik toch wel. Maar dan nog, ik kan niet eens kiezen om het event dan niet te doen want niks werkt goed. Het hele spel is van slag en zit in de vertraging.
    Tip voor de puzzel: kijk even welke je maakt voor het voorbeeld en begin, zoveel als lukt, met de kanten en hoeken. Dan is de rest piece of cake.
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb het event maar snel afgeraffeld, royaal met susimest gestrooid en nu klaar.
    Lekker alle akkers weer vol met sieritems, en 1 keer per dag oogsten.
    Het is jammer dat het spel zo moeizaam loopt, maar reken maar dat er achter de schermen hard wordt gewerkt om de oorzaak en een oplossing te vinden.

    Ik weet bijna niet waar ik moedelozer van wordt: het feit dat het spel traag is, of de opmerkingen die ik hier lees. Gelukkig ook een hoop spelers die de moed erin houden en zich neerleggen bij de traagheid van het spel. Maar mishandeling, jeetje, hoe verzin je het.
    De komende dagen mijd ik het forum maar, want in zoveel negativiteit heb ik geen zin. Ik speel dit spelletje voor de lol.
     
    Butsmuts, kakelot69, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Dan ben jij wel heel erg snel met het afronden van het event. Maar jij speelt blijkbaar alleen voor de punten? Overal sieritems en 1 x per dag oogsten? Dan heb je er inderdaad niet veel last van. Ik ben nog druk met allerlei quests en wil graag gewoon kunnen oogsten, zaaien, diervoer maken enz. enz. Dan is 1 x per dag niet genoeg en dan heb ik er, denk ik, meer last van dan jij. En met mij vermoedelijk nog veel anderen.
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik speel alle events, en zou ook graag snel willen kunnen oogsten.
    En ook de Edelweiss vallei bezoek ik regelmatig.
    Maar om het probleem nu te omzeilen, heb ik overal sieritems neergezet en het event snel afgeraffeld.
    Ik speel zeker niet alleen voor de punten, de events vind ik het leukst.
     
    annigjen en Borkie vinden dit leuk.
  11. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Ah ok, t is wel een oplossing. Dank voor de tip.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Nou ja wat is goed, 1 puzzel duurt zeker 15 minuten, echt niet leuk meer.:cry: Ik stop ermee.
    Allemaal draaiende bloemetjes.
     
  13. anjadj

    anjadj Forumleerling

    Wat een verschrikkelijk traag spel is gewoon niet leuk meer.
     
  14. sjoelbakkie

    sjoelbakkie Gelegenheidsauteur

    Nee is echt waardeloos
     
  15. anneke70

    anneke70 Forumleerling

    Heeeel veel geduld nodig om te puzzelen,de hele tijd draaiende bloemetjes
    zo is dat echt niet leuk meer,ik stop voor vandaag:cry:
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mishandeling nog wel.

    Wat een smakeloze uitspraak, je zal maar echt mishandeld worden.

    Ik blijf hier voorlopig ook maar tijdje weg, wat een gekliem zeg.
     
    .Fisherman. en Butsmuts vinden dit leuk.
  17. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    wat een smakeloze ondoordachte opmerking zeg. Als slachtoffer van kindermishandeling stuit mij opmerkingen als deze bij een klein ongemak danig tegen de schenen.

    Ik wordt ook tongeduldig van het wachten en onstabiele spel, maar er wordt geheid aan gewerkt.
     
  18. milla2009

    milla2009 Forumleerling

    puzzel event is ineens weg wat ik geoogst heb is ook weg .is er een storing ???
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het staat her en der pas een keer of 20 op het forum vermeld: het event is tijdelijk uit het spel gehaald omdat het vermoeden bestond dat het event de oorzaak was van alle spelproblemen.
     
  20. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Dank aan allen die een foto hebben gemaakt en ingezonden. Soms toch even kijken ....:music: