Jigsaw puzzel event

Discussie in 'Technische vragen' gestart door joke0987, 26 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Ik heb de 1e puzzel af. Duurde even, na elk stukje staren naar een draaiend bloemetje, keer of 5 CTRL F5 maar uiteindelijk puzzel klaar. En nu? De slotjes om puzzel 13 blijven rood?
    Ik had 22 puzzelstukjes, ik heb er 20 gebruikt en nog eentje over? Waar is die ene gebleven?
    Wat doe ik fout of wat gaat er fout? Op deze manier is, los van de benodigde gewassen, 133 uur niet genoeg om de boel af te krijgen.

    Edit: het is gelukt. Ik bleek 1 stukje nog te moeten vervangen? Geen idee eigenlijk hoe het goed gekomen is maar ik kan verder. In een zeeeeeeer traaaaaaaaag tempo, dat dan weer wel.
     
    Laatste bewerkt: 26 Januari 2024
  2. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    heel vervelend, iedere keer draaiende bloemetjes geen leuk event zo op deze manier
     
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Lijkt te maken hebben met de problemen die we gisteren al hadden, op ons verzoek wordt momenteel de puzzel mini-game gecheckt waarom hij dit doet. Bij onze testen vooraf deed deze mini-game het namelijk uitstekend dus we hopen dat jullie dit ook snel mogen ervaren.
     
    riekje111 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Dank voor de reactie. Laten we inderdaad hopen dat het verbetert.
    Fijne verjaardag nog :)
     
  5. kleineberin46

    kleineberin46 Forumleerling

     
  6. kleineberin46

    kleineberin46 Forumleerling

    hier ook draaiende puzzelstukjes en stukjes die ik al heb liggen kan je niet verplaatsen
     
  7. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Ja, het is nog slechter dan eerder vandaag. Dramatisch. Zelfs de ticketmolen, voermolen en oogsten willen allemaal nauwelijks meer. Balen dit.
     
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    Dat gaat helemaal niemand ooit lukken. Een puzzelstukje dat goed ligt, is niet meer te verplaatsen. Zo is het spelletje.
    Dat afgezien van andere zorgen natuurlijk. Die delen velen met je en heb ik ook last van. Maar de puzzelstukjes die liggen.. die liggen.
     
  9. Streptocarpus1

    Streptocarpus1 Forumleerling

    Net 1e puzzel gelegd, maar nog steeds traag, draaiende bloementjes enz. Zo doe je er wel 2 weken over. Niet te doen.
     
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Het is maar goed dat wij een F5 toets hebbeno_Ohet spel is niet te spelen zo
    Wat je ook doet en wat voor een veld het maakt niet uit steeds maar een draaiende bloem:sleepy:
     
  11. arno70

    arno70 Forumleerling

    Ik stop voor vandaag, het is niet te doen,hopelijk gaat het morgen beter anders word het hopeloos
     
  12. ans1959

    ans1959 Forumleerling

    het is 1 of 2 puzzelstukjes leggen, draaiende bloem, dan kan je weer de pc opnieuw opstarten. n Kwartier voor n puzzel van 25 stukjes is niet normaal. Hoop dat er wat aan te doen is, want dit is niet leuk meer.
     
  13. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    hier hetzelfde, zou mooi zijn als je de puzzel kunt resetten

    edit: kan intussen spelen zij het met veel draaiende bloemetjes
     
    Laatste bewerkt: 26 Januari 2024
  14. -ylona-

    -ylona- Forumleerling

    als het zo door blijft gaan met de puzzel dan ben ik denk in 2025 eens klaar het is niet te doen draaiende bloemen het niet goed kunnen inloggen en bevriezen en maar steeds weer opnieuw inloggen niet leuk meer,ben er uren mee bezig
     
  15. wilagten

    wilagten Junior expert

    de puzzel is nog niet te spelen alleen maar draaiende bloemen en de rest van het spel is ook nog erg traag
     
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb net zo'n 100 stukjes gelegd. wel met draaiende bloempjes, maar die gaan vanzelf weg. even wachten en je kan verder. het wachten gaat veel sneller dan telkens F5 te drukken.
     
  17. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Ik heb 173 puzzelstukjes maar er staat een slotje op dus kan ik niet puzzelen :oops:
     
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Gewoon op het slotje klikken dan gaat ie open.
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Klikken op een blauw slotje.
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  20. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Rechts onder staat een geel slotje en ik kan er op klikken wat ik wil maar het gaat niet open. Als ik veel geduld heb kan ik soms even puzzelen :music: