jeetje!

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 13 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ben weer een paar dagen bezig, maar ik word overweldigd door alle nieuwe dingen!
    zo zie ik dat er hondenvoer kattenvoeretc gemaakt kan worden..... hoe kom ik aan honden en kattenverblijven? veel nieuwe gewassen mogelijkheden tot het maken van nieuwe ambachten
    het produceren van specile dieren in defokstal, kan daar nog geen vleermuizen fokken....waarspeel ik dat vrij?

te lang uit geweest! te veel weet niet waar ik moet beginnen, te vel te doen! HELP

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik raad je aan gewoon eens de faq te lezen van wat je wil weten. Als je dan nog vragen hebt kan je die hier altijd stellen.
    Ik geef je hier de link van de faqindex. Daar staat alles op alfabetische volgorde.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-de-f-a-q-index.4710/
    Veel succes en speelplezier;)

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik weet niet of ik na een verwijzing naar de FAQ nog mag reageren, maar de meeste nieuwe stallen komen van de mysterieuze stallenbouwer. In de nieuwste OA van de mysterieuze stallenbouwer kun je terugvinden welke daar nog te verkrijgen zijn. Een aantal zijn voor TG te koop gekomen. Met een ruilevent kun je vermoedelijk nog wel aan een stel oudere stallen komen, en die zitten ook in het rad.

De vleermuisfok speel je vrij met het volle maan event dat volgende week weer komt. Je bent de vleermuisfok nodig om de bonenstaak vrij te spelen, tenzij je dure fokdieren wilt kopen. Wanneer je vleermuizen gaat fokken, kun je beter albino's kopen. Deze zijn goedkoper dan gewone vleermuizen, en dan heb je de eerste ronde van het fokken gehad.
    Aankomend weekend is er vermoedelijk weer een babyboom, je kunt het beste proberen daar zoveel mogelijk supervoer voor te verzamelen. En de ezelfok komt dan nieuw voor iedereen in het spel.
    Morgen komt Renzo, dat is de enige mogelijkheid om zonder echt geld aan het 2e ambacht te komen.
    Met sommige produktquesten kun je TG krijgen. Daarvoor kun je iedere FAQ na kijken, of in de coöperatie alle questen nalopen.
    Ik weet niet welk level je nu bent, en hoe lang je er uit bent geweest, dus als je nog tips zoekt, laat dat dan weten.

tafeltennisster79 vindt dit leuk.
    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Ik lees dat ik hondenstallen kan kopen vanaf level 2 op bahamarama maar kan ze niet vinden

dankjewel voor je uitgebreide antwoord, ik ben er denk i k een jaar uitgeweest. en ben bij level 79
    mistrieuze stallenbouwer is nu nie te krijgen toch?

Laatst bewerkt door moderator: 13 Oktober 2014
  4. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

op dit moment niet. maar met de huidig event waren ze wel te winnen. heb daar o.a een hond en een kat uitgekregen

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nee, die komt wel met enige regelmaat. Een kans op een hondenhok en een aantal andere bijzondere stallen is er ook met de San Gigantica. Dat is een treinevent dat meerdere keren per jaar zal komen en nu ruim een half jaar niet meer is geweest. Wanneer je daar gele vleermuisgrotten op de trein zet, krijg je daar gekleurde of reuzenstallen voor terug. De gele vleermuisgrot kun je in de werkplaats bouwen met een beetje gereedschap en 4 goedkope albinovleermuizen waar ik het eerder ook over had.

Vanaf level 70 kun je in de boom 2 extra ambachten vrijspelen. De meeste spelers beginnen met de Spa. Daar kun je met Bahamarama gewassen rode bowl maken die je weer sneller helpt levelen op Bahamarama. Vooral op Bahamarama is er het afgelopen jaar veel bijgekomen wat je niet allemaal in 1x vrij kunt spelen. Bekijk eerst goed of en wat je vrij wilt spelen, vermoedelijk komt er nog dit jaar een nieuwe update waar ook GB voor nodig zijn. Veel spelers vinden het leuk met het nieuwste mee te kunnen doen, ook al hebben ze het voorgaande nog niet allemaal.

6. bedankt alle voor de gebden hulp. begin een klein beetj mijn weg terug te vinden.
    topic mag gesloten worden ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.