je favoriete inlever-item boven aan lijst van de Edelweiss vallei omzetter

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door Yzaura, 25 September 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Yzaura

Yzaura Forum freak

Ik zou het fijn vinden als ik de items die ik vaak inlever in de omzetter als favoriet zou kunnen markeren zodat ze bovenaan mijn lijst komen.
    Nu moet ik bijvoorbeeld voor Amaranth ofwel de zoekfunctie gebruiken ofwel met de pijltjes helemaal naar beneden en dan 8x omhoog om de regel van de Amaranth te vinden. Bij de bomen heb ik ook een vaste boom om in te leveren en bij de producten een vast product. De dieren wil een beetje variëren maar zijn wel elke keer dezelfde paar.

hendrika73, farmermikkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  2. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Of.... voor alles een scrollfunctie, want waarom bij sommige wel en andere weer niet, dat zou ik ook al zeer op prijs stellen.

3. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Het mag van mij wel helemaal veranderen. Verzuip je in boomfruit of plantjes dan kom je weer dropitems tekort of bouwmaterialen. Ik ben misschien een uitzondering maar ik vind er nog steeds helemaal niks aan .... ik kijk af en toe maar daar blijft het wel bij.

4. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik zou het al mooi vinden als dat ding onthoudt welk soort sortering je wilt hebben, de rest van de boerderij onthoudt dit wel gewoon als je je voorraad bekijkt of je velden verandert dus ik snap niet waarom het bij de Edelweiss Vallei anders is. Ik zet hem steeds op "aantal" en stoor me er behoorlijk aan dat hij steeds vergeet dat ik die sortering wil hebben als ik vervolgens spullen heb ingeleverd en weer spullen wil inleveren.
    ook vind ik het raar dat ik bij de rest van het spel op "ok" kan drukken door de entertoets in te drukken en kan scrollen met het wieltje op mijn muis om door de voorraad heen te gaan en dat bij de Edelweiss Vallei deze dingen uit zijn gezet. Ik vermoed dat dat stukje van het spel wilt gewoon heel graag dat je zo veel mogelijk moeite moet doen om te spelen.