Jammer draadje gesloten ... Wel of Niet een nieuw event morgen ???

Discussie in 'Help archief' gestart door VosStiertje, 15 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Jammer dat het draadje gesloten.
    Maar laat ik het dan anders vragen ......
    Zou bij ons "het Orakel" dan misschien ook eens wat meer en vooral eerder wat prijs willen geven. Ja ja, we weten dan allemaal dat het maar geruchten zijn, maar toch voelt het dan minder frusterend, dat op andere forums al wel veel meer bekend is ( als gerucht ). En kunnen wij hier op het forum het ook gewoon lezen in "het nederlands" (ik ben niet zo goed in duits en spaans heb ik helemaal geen kaas van gegeten) en dan zelf bekijken wat we er mee doe.
    Het duitse orakel is al met het gerucht begonnen op 2 maart 2016 en heeft al veel prijs gegeven ( als gerucht)

Wat je in je reactie zegt:
    copy van je reactie:
    ##
    De reden dat wij zo onder vuur liggen door de Nederlandse en Belgische spelers is omdat zij elders wel geruchten zien en het niet willen delen met hun medespelers maar aangrijpen om boos te worden op het moderator-team.
    Dat jullie op buitenlandse forum meer kunnen vinden is omdat er daar meer spelers zijn die het wel leuk vinden om de geruchten met elkaar te delen en desbetreffende sectie van forum gebruiken waarvoor hij bedoeld is.
    ##

Daar ben ik het niet helemaal met je eens Klaartjuh, dat hier mede spelers het voor zichzelf houden, erg jammer dat je dat zo formuliert, want anders kan ik het niet vinden, zonder al die linken die ze hier in het draadje zetten.

Ik wil dan ook via deze weg, alle mede spelers die linken zetten in hun berichtje van geruchten op andere forums....... heeeeeeeeeel erg bedanken.

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. tina9091

tina9091 Forum freak

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.