jack's shop

Discussie in 'Overig archief' gestart door -Dobbertje-, 5 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Zou het niet fijn zijn als Jack's shop langer open is...bv 4 uur langer?
    Nu kan je wel langer gewassen doen, maar vaak zijn het nog net gewassen die je nodig hebt voor een item uit de shop.
    -Dobbertje-
     
    .Kiko17. vindt dit leuk.
  2. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    het kan nuttig zijn, maar de kans dat je in die tijd na vollemaan precies die laatste gewassen die je nodig hebt om iets te kopen is zo klein dat het wat mij betreft weinig verbetering brengt.
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Neen dat zou ik niet leuk vinden. Het bijzondere van VM is nu juist dat je niet zo maar alles kan.
    De extra laatste oogst is logisch omdat je op de hoofdakker zaait dus oogsten blijft dan oogsten.

    Zaaien en Jack's Shop bezoeken kan echter niet omdat je dan in de nachtstand moet zijn.
    Technisch is je voorstel dus al niet mogelijk zonder een ingrijpende verandering.

    Ik durf je ook wel te garanderen dat dit nooit zal gaan gebeuren, derhalve doe ik dit draadje ook meteen op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.