Jack's cadeau (sieritem) en wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door Dahlia76, 4 April 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Zag dat er bij de nieuwe wolkenrij ook een Jack's cadeau op moet, maar deze heb ik al. Nu kan ik wel de andere 3 sieritems kopen, maar niet Jack's cadeau.
    Bij de vorige aanbieding van wolkenrijen (Arcadia en Eldorado) heb ik deze aangeschaft en kon ik deze ook niet compleet vullen, omdat ik de sieritems maar 1 keer kon kopen.
    Heb toen contact gehad met support en toen is mij verteld, dat de sieritems regelmatig te koop worden aangeboden en dat ik dan mijn wolkenrijen compleet zou kunnen maken.
    Betekent dit nu, dat ik dus altijd incomplete wolkenrijen blijf houden?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Er waren inderdaad wat problemen mee dat ze niet allemaal voor iedereen zichtbaar was vanmiddag, inmiddels is dat opgelost. Dus als het goed is kan je dit nu wel in je account zien, misschien dat je even opnieuw moet inloggen om het nu terug te kunnen vinden.

3. cheers7

cheers7 Doorzetter

Nou niet echt opgelost. Ik koop net de wolkenrij en alle sieritems. Meteen bericht van de afschrijving gehad. De wolkenrij heb ik maar de items poppen niet op als je er op klikt. Wel de pop-ups gehad dat ze op de farm waren gearriveerd?

4. Klaartjuh

Wil je eens proberen of het helpt om opnieuw in het spel in te loggen? Vaak kan je dan opeens wel je aankopen terug zien. Mocht je ze dan nog niet vinden graag een ticket naar support sturen, via die weg kunnen we meekijken naar wat er is gebeurd.

5. cheers7

cheers7 Doorzetter

Al een paar keer gedaan maar helaas. Ticket is onderweg.

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. Klaartjuh

Ik bedenk ook nu pas, klik je op de wolkenrij om de sieritems te zien? Dat zal nog niet werken, de sieritems moet eerst op het land geplaatst worden ivm de bijzondere lading die er op zit. Die kun je een bepaald aantal keer oogsten, als dat er af is weer van het land halen en dan kun je hem op de wolkenrij plaatsen via de gebruikelijke weg.

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Hier is het opgelost! Dank je wel!

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. cheers7

cheers7 Doorzetter

Klopt Klaartjuh, ik klik op de wolkenrij. Dan gaan we het anders proberen. Thnx!!

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.