Jackpots

Discussie in 'Overig archief' gestart door kian2003, 1 September 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    Ik vindt het een heel goed en leuk "event" om jackpots uit het verleden te halen. Ik heb hier flink wat TG aan uitgegeven om meerdere te halen en heb nu ook meerdere wolkenrijen voltooid. Dit is omdat de wolkenrijen fijne bonussen geven. Dan het kritische gedeelte: ik vindt het niet fijn dat tegenwoordig alle jackpots alleen EP en TEP boosts geven. Ik ben lvl 146 en heb nog meer dan genoeg quests om te voltooien. Tegen de tijd dat ik 50% van alle quest voltooid heb ben ik meerdere levels omhoog gegaan door quest rewards en EP van gewassen en andere zaken. Bij deze dus mijn verzoek om weer jackpots die kisten geven erin te zetten
     
    Tyrany vindt dit leuk.
  2. dulce1957

    dulce1957 Actieve auteur

    Klinkt leuk. maar ik ben al veel verder dan lvl146 en op een of andere manier ging ik tot lvl 200 sneller door het spel heen dan nu. maar ik hoef die jackpots met kistjes niet zo nodig.en dat je flink wat aan tg hebt uit gegeven is je eigen keuze geweest toch?
     
  3. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    zeg toch ook niet dat het slecht is van de TG?
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik been ook al veel verder en heb geen "gewone" queesten meer open staan.
    wordt wel beetje saai nu
     
  5. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    lol konden we maar questen ruilen :) of cadeau doen
     
  6. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Klopt, heb ik ook. Ik heb nu alleen nog een dierenquest en de level 800 tiki quest open. Voor de gewone boerderij niets meer.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. jankegrupstra1

    jankegrupstra1 Forumbeginner