Jack`s shop

Discussion in 'Update- en ideeënpool' started by -tonio76-, Oct 13, 2019.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

heb toch weer een nieuw idee om het spel ten goede te helpen

bij Jack`s shop hebben we nu bijna 4 volle tabbladen met items die we kunnen kopen
    zou het mogelijk zijn of een idee zijn om bij jack`s shop misschien een zoekfunctie in te brengen, of aparte tabbladen te maken voor:
    1) recepten
    2) stallen, foks vrijspelen
    3) sieritems

2. stardom

stardom Gevorderde

Goed idee, ik ben voor!

Sintra98 likes this.
  3. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

dat zou echt schelen, ik ben voor!

Sintra98 likes this.
  4. Aliyee94

Aliyee94 Doorzetter

Dit zou inderdaad praktischer zijn, ik ben ook voor ;)

5. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik zoek me ook altijd een ongeluk, dus zou zeker een goede verandering zijn om in het spel te zien.

Sintra98 likes this.
  6. Arvonvan

Arvonvan Levende forumlegende

Met meer overzicht wordt het ook aantrekkelijker om een kijkje binnen te nemen

7. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dit vind ik een goed en begrijpbaar idee.

Ik geef het door binnen het team. Net als altijd: dat zegt niet dat dit er ook gaat komen dat is van vele dingen afhankelijk maar mocht ik een terugkoppeling krijgen laat ik het jullie weten.

Borkie, hendrika73 and Sintra98 like this.
  8. miekekoning

miekekoning Veteraan

Ons team heeft het idee enthousiast begroet en zal proberen het op de verbeterlijst te krijgen.

Het houdt echter meer in als alleen wat tabbladen maken en het zal zeker even zal duren voor besloten wordt of daar aan gewerkt kan/zal worden
    De kans is groot dat het idee voorlopig niet doorgevoerd zal worden maar zoals geschreven wij gaan het doorgeven!

9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dankjewel Mieke

Thread Status:
Not open for further replies.