jack s shop

Discussie in 'Help archief' gestart door thefirstjojo74, 21 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thefirstjojo74

thefirstjojo74 Junior expert

hoi allemaal,
    even een vraagje over produkten/stallen uit de shop bij t volle maan event.
    waar kun je deze het beste plaatsen?
    op het voole maan veld of op de gewone.
    Zo heb ik dus de vleermuisboom deze kan ik gewoon plaatsen in de siertuin.ook heb ik de griezelige vuurvliegjes stal,deze heb ik dus geplaatst op het volle maan veld.helaas heeft deze gouden blad nodig .waar vind ik deze ?

Laatste bewerkt: 21 Oktober 2016
  2. Sabine

Sabine Gevorderde

Hallo,
    Wanneer je de quest van het vuurvliegje speelt, ontvang je er eentje bij de eerste ronde.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt niet kiezen wat je waar neer zet. Wat op het vollemaansveld geplaatst kan worden, kan niet ergens anders. En andersom.
    Het is handig om eerst te kijken wat je hebben wilt en waarom voordat je iets in Jack's shop kiest.
    Veel sieritems heb je niet veel aan. De siertuin speel je wel op een andere manier vol.
    Wanneer je later iets aan je wolkenrijen wilt hebben, dan is het wel belangrijk dat je de vleermuisfok vrijspeelt.
    Een vleermuisgrot kun je dan verdienen bij de quest magische bonenstaak die je moet doen om de wolkenrijen te kunnen gebruiken.
    Verder kan het interessant zijn om vollemaansquesten te doen voor de sterretjes en te kijken welke leuke prijzen geven.
    Zoals Sabine zegt kun je in de nieuwste quest vuurvliegje een goudenbladboom winnen en in de 2e fase een griezelige weide voor op je gewone veld.

snietje1 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.