Is er een inlog probleem?

Discussie in 'Help archief' gestart door Cornelly52, 7 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik kreeg steeds een melding dat de browser website niet kan vinden
    sas BP secure.... en ook hier een vraag posten geeft problemen als ik op de website kom dan loopt het spel subiet vast Ik kan helaas geen cadeau's verzendende omdat de teller niet reageert Hoe moet ik nu verder?

    Sintra98 heeft dit probleem ook wat er gaande i9s weet ik niet maar het is al dagen zo sintra en ik hebben identische computers maar hij komt er sind 17:00 uur helemaal niet door

    Beide computers zijn opgeschoond met Ccleaner
     
    Laatste bewerkt: 7 Januari 2022
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Er zijn geen algemene inlogproblemen bekend vandaag, heb voor jullie beide spelcache opgeschoond. Misschien helpt dat (zorgt er wel voor dat eerste keer inloggen vanaf nu even wat langer duurt).
    Helpt het niet is het misschien ook wel het proberen waard om jullie router voor internet te resetten, dat wil ook nog weleens helpen.
     
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dank voor het opschonen de router is gereset en het op schonen van de spelcaches heeft gewerkt.
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    o_Ok voor vandaag hebben wij weer zeer veel draaien bloemetjes en vaak gaan de velden De router is gisteren opgeschoond en onze caches zijn door Ccleaner schoongemaakt zouden de persoonlijke caches van Cornelly52,
    en Sintra98 nog een keer opgeschoond mogen worden? Bij voorbaat dank en fijne avond Sintr98
     
  5. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Vanaf het forum kunnen wij daarin niets voor jullie betekenen, je kunt het beste een ticket sturen naar support. Klaartjuh heeft dat een keer gedaan vanaf het forum maar bij support zijn meer mensen die dat kunnen doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.