inzetten kabouters bij de alchemist

Discussie in 'Help archief' gestart door Corrieveen, 7 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Hoewel ik geen beginner ben, plaats ik deze vraag hier toch. Omdat ik, na heel lange tijd al over dit ambacht te beschikken, voor het eerst een kabouter wil gebruiken. En volgens mij klopt er iets niet, of ik doe iets verkeerd.
    Ik zit (natuurlijk) in fase 1. Ik heb als halfproduct een aantal linealen (schrift) gemaakt. Deze wil ik nu inzetten samen met een kabouter. Ik heb 10 kabouterleerlingen. Deze wil ik dus transformeren samen met de linealen. Ik heb dit 10 x gedaan. Ik krijg als resultaat te zien:de kleurkabouter overtuigt, je ontvangt 40 alchemist punten. En dan zie ik in dat vakje een geel hokje met het getal 10. Dan zou ik volgens mij 10 kabouters moeten hebben die ik zou kunnen gebruiken om alchemist punten te ontvangen. Maar ik zie ze vervolgens nergens verschijnen.
    Wat doe ik verkeerd, of zie ik over het hoofd?
    (ik heb ook al een keer uitgelogd en weer ingelogd, zonder resultaat.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  2. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Kijk maar bij je sieritems daar zouden ze nu moeten staan.......
    Per veld kun je nu 1 neerzetten je krijgt dan meteen die 40 punten en na 30 minuten kun je deze verwijderen en een nieuwe plaatsen
    Als je eenmaal lvl 2 bent in de alchemist kun je per veld 2 kabouters plaatsen (lvl 3 drie, enz.)
    De kabouters die je alchemist punten geven kun je zelfs op baharama plaatsen...dus 4 velden waar je ze kwijt kan
     
  3. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Oke, bedankt! Dit werkt inderdaad. Ik had de FAQ over de alchemist wel doorgelezen, maar kennelijk heb ik gemist, dat je de kabouters terugvindt bij de sieritems! Nogmaals bedankt, nu kan ik weer verder!
     
    beereekhoorn vindt dit leuk.
  4. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Succes :)
    mijn alchemist heb ik in fase 4 en staat al een tijdje stil
    Mede door de gewassen die ik nodig heb en vergeet altijd mijn gemaakte kabouters neer te zetten
     
  5. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ja, zelf denk ik ook niet veel gebruik te maken van de alchemist. Ik heb hem niet voor niets zo lang met rust gelaten. Maar ik vond het nu toch wel tijd worden, dat ik ook eens in fase 3 of 4 kom. Overige ambachten heb ik minimaal in 3 zitten, dus..:);)
     
  6. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Oh, dat klinkt bekend.......ik vergeet zo meestal ook...:oops:
     
    beereekhoorn vindt dit leuk.
  7. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ja kwam er door Corrie achter dat ik nog 5 kabouters die 360 alchemie ep leveren bij mijn sieritems heb staan :)
    Maar wees gerust dat ben ik vast morgen weer vergeten dus over 6 maanden staan ze daar nog steeds :pxD
     
    123Pien en Corrieveen vinden dit leuk.
  8. 123Pien

    123Pien Forum freak

    He Bibi, dan kun jij wel meedoen bij de spreekwoorden en gezegden:

    Wie wat bewaart, die heeft wat...........xD
     
  9. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.