Instabiel spel

Discussie in 'Help archief' gestart door Arvonvan, 7 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Goedemorgen,

    Ik speel het spel in firefox op een laptop met windows 10. 0ok heb ik de flash cache al geleegd.

    Deze morgen ervaar ik problemen met het spelen van het spel. Wanneer ik inlog en de flash player heb geaccepteerd, zou het spel normaalgesproken moeten gaan laden. Maar ik heb ook al een wit scherm in het houten kader gehad, een zwart scherm en de "normale" achtergrond van buiten het houten kader.

    Nadat ik wel met succes ben ingelogd (meestal na opnieuw opstarten browser), kan ik heel even spelen en dan verdwijnt het spel scherm en zie ik enkel de spelachtergrond van buiten het houten kader.

    Hoe kan ik dit oplossen?

    PS. Met houten kader bedoel ik het kader waarin ook de usernaam en userID staan bij het spelen.

    Edit: Bij het proberen op een andere laptop ervaar ik de problemen niet en lijkt het er voorals nog op dat ik normaal kan spelen. Dus in dit opzicht lijkt het probleem inderdaad bij mij te zitten.
    Iemand een idee of een tip hoe ik de stabiliteit van (mogelijk) de flash player of iets anders kan verbeteren?
     
    Laatste bewerkt: 7 Mei 2020
  2. Hukkelberrie

    Hukkelberrie Forumleerling

    Ik heb net 4 x moeten inloggen, het spel klapte er 3x achter elkaar uit. Heb ook Firefox en had ook al cache geleegd. Geen idee wat dit nu weer betekent.

    Groetjes Huk
     
  3. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Het spel is bij mij de laatste week een knipperlicht, moet het spel dan opnieuw starten, dan werkt het weer even. 0ok vaak een wit of zwart scherm, vaak na het knipperen. Heel vervelend, vooral als ik een spelletje in het spel speel.
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heb je al geprobeerd om bij de flash instellingen het vinkje weg te halen bij hardwareversnelling inschakelen. Dat hielp bij mij bij dezelfde problemen als jou.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.