Insecten ont ketend

Discussie in 'Help archief' gestart door dutchboy, 1 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Landa75

Landa75 Regelmatige auteur

Wat moet ik met een insect in mijn schuur? Staat bij overige, maar heeft geen waarde?
    Ik vind dit een geweldig event!! Lig hier in mijn eentje blauw van het lachen. Ben er ondersteboven van ;)

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. Elsy

Elsy Gelegenheidsauteur

1 april???

Borkie vindt dit leuk.
  3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik moet nog 4 dropjes voor het eerste sieritem. Voor de zekerheid heb ik maar korte gewassen opgezet die voor 12 uur klaar zijn xD

Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  4. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het sieritem binnen gelijk maar op het land gezet zie ik morgenvroeg wel of ik deze nog heb:)

Borkie, -Farmer47- en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. -Farmer47-

-Farmer47- Regelmatige auteur

Is goed. Morgenochtend om 7.00 uur bij de ingang van mijn boerderij beginnen we... Ik kom met mijn net en neem koffie mee. Gaat nog wel een tijdje duren...

Wat een geweldig gebeuren is dit. Ik lig in een deuk. Ik ben onderste boven van de lach en mijn land ook xD

Borkie, boemer49 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Hier staat ie nu ook op het veld.

Borkie, bjorke-annika en -Farmer47- vinden dit leuk.
  7. doj34

doj34 Forum freak

het leukste is nog wel dat ik tegen een laptop zit te lachen en de rest van mijn gezin me kierewiet vinden.
    Ze snappen niet dat je van een pc spelletje in een deuk ligt.
    De stalker Chris heeft mij ook gevonden. Vannacht de brievenbus dicht getimmerd maar zojuist open gemaakt en gelijk weer twee brieven op de mat.

Borkie, janniekwak en bjorke-annika vinden dit leuk.
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.