inlogreeks

Discussie in 'Help archief' gestart door fiderelsje, 1 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiderelsje

fiderelsje Forumbeginner

Mijn inlogreeks staat op 19 dagen, maar ik ben vandaag terug bij inlogcadeautje 1. Ik was gisteren bijna bij 21 en vraag me af of er iets misgaat... Iemand hier die weet hoe dat zit? Dan hoor ik dat graag.

Groet,
    fiderelsje

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

De inlogkalender is per maand hij begint vandaag dus weer bij 1 omdat het de eerste is

3. fiderelsje

fiderelsje Forumbeginner

Aha, dan snap ik het.
    Dank!

4. moppeltje

moppeltje Forummeester

Bij mij staat hij op 409 dagen ??

5. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Daar ging het niet over het ging over het kado dat die van bijna 21 naar dag 1 was gegaan.

6. gerrie12

gerrie12 Gelegenheidsauteur

ik kan niet inloggen is er storing ? bij mij staan er vreemde fotos van een vrouw op

7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dit staat los van de vraag van de topicstarter, volgende keer graag een eigen topic maken (groene knop rechts boven aan je scherm).

Nee er zijn geen storingen bij Farmerama.
    Het summiere dat je beschrijft doet mij vermoeden dat je als de donder je pc moet opschonen, onderzoek doen naar virussen (scannen dus), onderzoek doen naar malware (https://www.malwarebytes.org/antimalware/ ->>scroll omlaag en kies voor de FREE versie, geen betaalde versie of trialversie nodig).

harm-jan70 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.