Inlogproblemen via Internet Explorer op site bigpoint.com?

Discussion in 'Help archief' started by Borkie, Apr 4, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik kan met mijn tweede farm niet inloggen momenteel. Daar log ik altijd in via Internet Explorer op de site van nl.bigpoint.com. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord staan daar opgeslagen en kan ik wel kiezen, maar vervolgens blijft het scherm dan hangen en kom ik niet op mijn account. Het wachtrondje blijft maar draaien, wel meer dan 5 minuten...o_O

Weet iemand of er misschien een storing is via de site van nl.bigpoint.com?:music:

bjorke-annika likes this.
  2. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier geen storing

Borkie likes this.
  3. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Hier ook geen storing

Borkie likes this.
  4. quatromama59

quatromama59 Forumbeginner

Ik houd 2 boerderijen bij via Bigpoint.com, en kan daar ook niet inloggen, De accounts zijn van mijn kids, en ik houd ze bij, als ze op school zijn. Maar...kan inderdaad via Bigpoint.com niet inloggen, en op gewoon Farmerama kun je niet inloggen, als het account via Bigpoint.com is gemaakt. Waarom is dat eigenlijk zo? Is een feite 1 spel van dezelfde aanbieder. Wie weet wat er aan de hand is?

Borkie likes this.
  5. Borkie

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Er blijken inderdaad meer klachten te zijn betreft inloggen via de site van bigpoint zelf, het is doorgegeven en er wordt naar gekeken.

edit ticket naar support sturen heeft voor nu geen nut aangezien dit niet iets is wat wij zelf op kunnen lossen en ook moeten wachten tot desbetreffende afdeling van Bigpoint het probleem heeft verholpen.

Borkie likes this.
  7. Borkie

Dankjewel Klaartjuh! :inlove:

Heb je de sortering links wel goed staan? Als die bijvoorbeeld op lege wolkenrijen staat en je die niet hebt, dan zie je idd geen wolkenrijen...:music:

8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Inmiddels zou dit probleem verholpen moeten zijn.

Borkie likes this.
  9. Borkie

Ik kan weer inloggen op mijn tweede farm... Bedankt!:D
    Helaas wel een eventgewasronde gemist, dus nu snel aan het farmen...:oops:

Thread Status:
Not open for further replies.