inlogprobleem

Discussie in 'Help archief' gestart door moppeltje, 16 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppeltje

moppeltje Forummeester

Ik krijg deze melding nu ........

Firefox heeft vastgesteld dat de server de aanvraag voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
    Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies.
    ------------------------
    met Internet Explorer geen probleem kan ik gewoon inloggen

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

3. annwei

annwei Veteraan

Ik had net ook inlogproblemen. Ik heb alles schoongemaakt, flash cache geleegd, cookies verwijderd en cleaner erover. Toen lukte het weer. Misschien dat dit bij anderen ook helpt.

4. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

hoera opgelost na een uurtje of twee maar moet nu naar het werk zonde van de lopende Quest

5. bibi9999999

bibi9999999 Teller

zeg maar gerust na een uurtje of 3
    kan er vanaf kwart voor 8 al niet meer in en nu net ca 22.30 weer geprobeerd en yes gelukt (had rond 10 uur ook al geprobeerd maar blij dat ik voor slapen gaan nog ff kon oogsten en inzaaien)

6. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ik moest om 19.00 u oogsten maar dat lukte niet en zojuist om 23.00u lukte het eindelijk. Wel vervelend dat ik nu niet echt lange gewassen meer kan zetten.

7. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik kreeg de melding dat bigpoint teveel omwegen moest maken

voesje vindt dit leuk.
  8. Red_Tulip

Red_Tulip Regelmatige auteur

Ik had er ook echt last van. Kon niet meer inloggen en moest gaan werken (nachtdienst). Dus daar gingen mijn oogsten..Jammer, maar niks aan te doen. Het zou wel fijn zijn als iemand mij een berichtje doet ingeval er weer een verborgen bonuscode oid is ter compensatie :music:
    Alvast bedankt daarvoor :D

Tuintje57 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. voesje

voesje Oudgediende

Ja die melding kreeg ik ook.
    Er worden teveel omleidingen gemaakt.

10. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Gister door de problemen een complete oogst gemist. Ik kon er met geen mogelijkheid inkomen:cry:
    Zo jammer van de ballen die ik er door mis en de dure knechten die werkloos staan te wachten:wuerg:
    Ik hoop dat de problemen snel echt verholpen zijn want ik heb er de laaste dagen steeds last. Ik snap ook wel dat dit niet voorzien was en dat ze hun uiterste best doen maar ik baal wel een beetje.

11. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Ja dat was echt balen, supermest erop gegooid, en dat had ik beter dus niet kunnen doen want nu duurde het net zo lang als zonder mijn dure mest, en de knechten van 3 uur had ik nu ook verder niets meer aan, en ik kon geen lang gewas meer neerzetten, al met al balen als een stekker!

12. aubry47

aubry47 Forumkoning

Vanmiddag ook weer inlogproblemen, gelukkig weer opgelost, maar zo zonde van mijn dure supermest en tijdsdruk event.

13. BoerDirk

BoerDirk Forumleerling

Idd allemaal erg vervelend, was vroeg wakker en gepland drie te kunnen oogsten met WAC, maar helaas de gehele productie in de prut, mogen ze wel compenseren, maar daar haal je je event niet mee. En het is al weer de zoveelste keer afgelopen periode. Schijnt nogal lastig te zijn de boel in orde te hebben

14. joke.k

joke.k Doorzetter

JAMMER
    Deel van mijn wac weg en de knechten.
    misschien een compensatie???????

bjorke-annika vindt dit leuk.
  15. moppeltje

moppeltje Forummeester

Zal vast goed komen met die compensatie :p

16. klakje

klakje Oudgediende

ook hier weer jammer kan nu 1 keer minder oogsten en mijn 24 uurs knecht is nu ook op

17. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Bij mijn andere boerderij een knechtcoupon van 12 uur ingezet Zo jammer want die staan nu op nog maar 4 uur dus kan nu nog oogsten en inzaaien en over 5 uren zit ik zonder knecht
    dag 12 uur knecht maar 1 oogst hiermee kunnen doen (nachtoogst niet meegerekend)

18. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

He He eindelijk weer op het spel, mijn boeren zijn duur die moeten bij mij wel werken op het land ik heb ze nu zeker 3.30 uur niet kunnen volgen;)
    Ik heb ze nu maar weer gauw aan het werk gezet (achterstand opgelopen he):)
    Ik moet maar even met de boerenbond gaan praten of er nog een compensatie in zit.;)
    Maar ben wel weer blij dat ik op het spel kan komen

19. Red_Tulip

Red_Tulip Regelmatige auteur

Doe maar geen compensatie...Na de vorige compensatie ging het helemaal mis...Gedeelte van de spelers kreeg die niet en sindsdien alleen maar problemen. Ze zullen wel meteen gestraft zijn :p

20. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

o_Ooo, jij doet het net andersom, wie vraagt wordt overgeslagen xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.