Inlogprobleem

Discussion in 'Help archief' started by Sintra98, Aug 19, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik gebruik meestal Farmerama.Bigpoint.nl
    om in te loggen ik kwam toen op een Roemeense Farmerama site terecht.
    Toen ik het weer probeerde kwam er een parkeersevice SEDO link in het scherm.
    Is er een inlog probleem op de site bekend? Hebben meer spelers hier last van?

Last edited: Aug 20, 2016
    Cornelly52 likes this.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Op dit moment is er een probleem met de toewijzing van de juiste land-pagina (geo-caching in vaktaal).
    De programmeurs zijn op onderzoek uit.

Als je de verkeerde taal voor je neus krijgt kun je aan de rechterkant van de inlogbalk een andere taal kiezen.

Sintra98 likes this.
  3. Sintra98

Okee dankjewel Ron voor de snelle reactie

4. rianne1954

rianne1954 Gelegenheidsauteur

hahahah ik heb al in 4 verschillende talen gespeeld net begonnen in het duits en gelijk ook de enige x dat ik van taal kon veranderen,was me deze week nog niet gelukt. had dus ook niet door dat er kadotjes vielen te verdien maar ja.

5. Sintra98

Hallo Ron, hierbij het scherm wat ik krijg en niet snap, er staat toch echt in mijn zoekbalk bigpoint.nl
    Toch krijg ik een heel ander scherm. Ik log nu in op farmerama op DE en vervolgens vender klik ik
    het aan de rechterzijde aan in Nederlands zou je hier ook eens even naar kunnen kijken? Alvast bedankt

6. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

moet het bigpoint .com zijn ipv nl?
    het is farmerama.nl of bigpoint .com

-matthias1952- likes this.
  7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het lijkt erop dat er een omleiding op het adres zit.
    Of die door dezelfde problematiek wordt veroorzaakt weet ik niet, maar ikga het in elk geval doorgeven aan de programmeurs.

Het beste kun je, zoals in de OA staat, inloggen via www.farmerama.nl

Sintra98 likes this.
  8. Sintra98

Ik heb mijn oude bladwijzer weg gehaald en de nieuwe er op gezet en firefox geherinitaliseerd.
    Ik zal je morgen berichten als het weer gebeurd. De oude bladwijzer heette farmerama.bigpoint.com
    Misschien heb je er wat aan om te weten ik gebruik firefox 48.01 op een windows 7 systeem

Cornelly52 likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.