inloggen

Discussie in 'Help archief' gestart door herma1234, 10 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Kan al paar dagen niet inloggen, cache geleegd, weet echt niet wat er fout gaat. Kan verder gewoon op internet. Ben ik nou de enige? Hij gaat niet verder als 55%.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier geen probleem met inloggen.
    In welke browser speel je? google chrome/ edge of speel je op een Mac etc.

    Probeer het eens op een andere browser.
    Lukt het inloggen wel op een andere computer?
     
  3. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    speel met chrome, ga het proberen op een andere browser. Nu klopt het wachtwoord niet. Kan dus niet spelen, jammer
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2020
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het wachtwoord van je farm? Die is in elke browser hetzelfde.
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Even los van de reactie van @farmermikkie; Ik speel zelf ook via chrome en ik heb nergens last van (op dit moment.)
     
  6. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Er zijn op dit moment geen problemen in het spel bekend. Als je problemen blijft houden met inloggen kun je een ticket sturen naar support om te kijken of zij iets kunnen betekenen.
    Verloren wachtwoorden kunnen zij niet achterhalen, dus goed om eerst te kijken of dat wel goed gaat :)
     
  7. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Deed melding support krijg melding 408 Request time out. Sta nu op 81%. Nu na 7 minuten 100%. probeer nu te spelen.
    Na een kwartier 1e veld geoogst. Niet te doen zo, helaas vindt het wel jammer, speel al van 2010. Na 37 minuten 3 velden geoogst.
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2020
  8. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    o_Ok hier is het spel een drama , het duurt een eeuwigheid voor je in spel bent en steeds draaiende bloemetjes ,

    Speel het spel ook al jaren , en heb dus alles opgeschoond
     
  9. vinc05

    vinc05 Forum freak

    als dat bij mij gebeurt zet ik de computer wel eens helemaal uit en start die dan na paar minuten weer op....
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  10. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Dat doe ik ook en reset de router ook .
     
    vinc051 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.