Inloggen portaal

Discussie in 'Help archief' gestart door Lieve, 2 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    In de aankondigingen meld men dat je via Bigpoint portaal niet meer ga kunnen inloggen
    En via www.farmerama.nl moet
    Ik log in via www.farmerama.be kan dat nog? of verdwijnt die ook
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik verwacht niet dat die verdwijnt... farmerama.nl blijft ook bestaan namelijk...

    Ik wil graag nog mijn vraag aan jouw draadje toevoegen.
    Ik log met mijn hoofdaccount in op farmerama.nl en mijn gebruikersnaam en wachtwoord worden daar onthouden.
    Ik log met mijn tweede account in via Bigpoint en moet dus nu met mijn tweede account ook op farmerama.nl inloggen.
    Kan dat tegelijkertijd als ik dat met een andere browser doe? En ook dat daarvan de gebruikersnaam en wachtwoord worden onthouden?
     
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik werk met Egde en Chrome ..heb vaak beide accounts open staan gaat prima ..en als je dat wil onthouden ze ook de wachtwoorden..
    Ik doe dat zelf nooit ...
    het 3e account is af en toe even wisselen ...keuzes keuzes keuzes :wuerg:xD
     
    harm-jan70 en Borkie vinden dit leuk.
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ja hoor, dat kan ook gewoon.
    Heeft onze GTL ovet het hoofd gezien toen hij de OA doorgaf om te plaatsen.

    Zolang je verschillende browsers gebruikt geen probleem.
     
    LucieSchreurs en Borkie vinden dit leuk.
  5. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Ik begrijp niet hoe je straks moet inloggen! Ik heb de beginpagina voor me. Normaal doe ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invulien en op login drukken.Wat moet ik nu anders doen? Ik heb in het middenvak de gebr.naam en w.w. ingevuld en als ik dan op het grote balkje login eronder druk, zegt hij dat ik mijn gebr.naam erin moet zetten. Dat had ik net gedaan. Kunt u mij stap voor stap vertellen wat ik moet doen? Er zullen vast wel mer mensen zijn, die het niet snappen! Bij voorbaat dank! Paulien64
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Heb een plaatje voor je gemaakt ...bovenin bij rode pijl je boerderij naam ...dan bij zwarte pijl je wachtwoord ..en dan het vakje ernaast bij groene pijl klikken om in te loggen ...

    [​IMG]
     
  7. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Bedankt voor je moeite om het te tekenen! Wat je nu beschrijft heb ik altijd al gedaan, wat is er nu anders? Is je boerderijnaam hetzelfde als je gebrukersnaam? Zo niet, wat is mijn boerderijnaam dan? Paulien64.
     
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Als je altijd al dit scherm zo kreeg en je via www.farmerama.nl inlogde is er niks veranderd ..
    Ja je boerderijnaam is het zelfde als gebruikers naam ..
     
  9. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Wat is er nu makkelijker geworden?
     
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De OA geldt voor spelers die via het portaal van BigPoint hun spel aanmaakten en zo inlogden.

    IMG_3403.JPG

    Dit portaal wordt binnenkort gesloten en dus moeten spelers rechtstreeks gaan inloggen via de weblinks van het spel.
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  11. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dank je wel Ron voor het antwoord ergens vermoede ik het wel maar wou zekerheid
    Mijn vraag is beantwoord
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.