inlogbonus

Discussie in 'Help archief' gestart door valsspeler, 13 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valsspeler

valsspeler Actieve auteur

hoi hoi vraagje over de dagelijkse inlog bonus
    ik log elke dag in ik heb een vast patroon als ik beging eerst wac eten dan de wolkenrijen dan de eieren dan de inlog bonus dan oogsten maar mijn inlog bonus staat op 11 en zeg huidige inlogreeks 3 terwijl op mijn andere boerderij op 13 staar en 44 inlogreeks heb.maar ik weet haast zeker dat ik het niet vergeten ben er klopt in ieder geval iets niet hoe kan dit? hebben er meer mensen hier last van?
    alvast bedankt

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Van het 1e gedeelte weet ik niet, daar kan ik je dus niet bij helpen. Van het 2e gedeelte weet ik het wel. Mijn inlogreeks is ook 44 en bij de dagelijkse cadeau's staat ook 13. Dit komt, omdat je met de 2e maand bezig bent. De 1e was 31 dagen en nu bij de 2e heb je 13 dagen al gehad. Bij elkaar is dit dus de inlogreeks van 44 dagen.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En ik kan niet hard maken of het klopt of niet, maar je inlogreeks zegt dat je deze maand al 2x vergeten bent om je prijs op te halen, voor het laatst op 10 oktober. Je zegt zelf dat je het nog nooit vergeten bent, terwijl het je dus 3 dagen later pas opvalt dat er iets niet klopt. Lijkt me lastig om nog na te zoeken, maar je kunt support proberen.

4. tina9091

tina9091 Forum freak

De inlogbonus gaat niet over het aantal dagen dat je bent ingelogd, maar over het aantal dagen dat je je kadootje bij bommel bent gaan halen. Ik ben gisteren vergeten, dus ik sta terug op 1.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.