inlog tot 55%

Discussie in 'Help archief' gestart door copyshasta, 18 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Dankjewel ... we gaan met t lopende event flink de mist in op deze manier
     
  2. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Zit er nog steeds in op browser Mozilla.
    Het blijft traag met de hand oogsten gaat sneller dan het wachten op de bloemetjes als je met de knechten oogst.
    En blijf nog even zitten voor ik Chrome en Edge uitprobeer.
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  3. gerkwa

    gerkwa Forumleerling

    Ik kan intussen inloggen met google chrome maar de wolkenrij is helemaal leeg. Jammer. De rest lijkt wel te werken. Al liep hij al wel een keer vast en duurde het weer even voordat ik weer in het spel zat. Blijkbaar toch echt iets aan de hand met het spel.
     
  4. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Hier ook (ingelod met Firefox): wolkenrij is nagenoeg leeg, oogsten (en zo) met knechten lukt maar traaaaaagggggg. Wisselen van veld ook traag.
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Grote storing geweest inlog tot 55% het begon rond 22:00 uur gisteravond met draaiende bloemetjes en daarna u bent uit gelogd toen ik weer wilde opstarten kwam ik tot 55 %
    Wat was er aan de hand en waarom zijn er nog geen mededelingen over gedaan?
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Omdat ik geen mededelingen heb anders dan in dit draadje gemeld. Ik verzamel jullie problemen en zoek dingen uit, probleem ligt bij BP ook vanuit paar andere landen. Dus voor ons is het ook afwachten wat de reactie terug gaat worden.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  7. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    ik heb juist de avast secure browser getest, hoort bij mijn virusscan op laptop had deze nog nooit gebruikt maar deze lijkt redelijk te werken. Ik geraak ingelogd, nog een beetje traag maar ik kan wel terug naar de wolkenrijen en alle andere velden, hopelijk gaat het straks ook goed als de volgende gewassen geoogst kunnen worden. Ik ga deze maar gebruiken voorlopig. Misschien dat andere spelers hier ook iets aan hebben...
     
  8. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Dank voor je antwoord ik geef het door aan Sintra98, hij zit op een andere computer en is er weer uitgegooid en staat nu weer terug op 55 %
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    bij mij was het probleem in chrome.... dat de up-date van chrome bleef hangen....misschien heeft iemand hier wat aan?....:oops:
     
  10. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    ik heb een OA geplaatst: https://board-nl.farmerama.com/thre...-weergave-fouten-spel-19-november-2020.37381/

    Helaas heb ik nog steeds niet meer informatie en ik ben zelf straks afwezig. Heb vertrouwen dat ik jullie informatie heb verzameld en doorgegeven. Als BP meer informatie geeft zal er vanuit ons team een terugkoppeling komen.
    Mijn ervaring is dat als BP aan de slag is gaat met dit soort problemen het samen gaat met aantal keer automatisch uitloggen van alle spelers, schrik daar niet van het hoort er bij.

    Ik hoop van harte dat iedereen weer snel probleemloos verder kan spelen.
     
    Sintra98, Aliyee94, vinc051 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Dankjewel ... hopelijk nog vandaag: ik durf al helemaal niet meer uit te loggen :)
     
  12. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Op dit moment werkt alles weer als normaal in de verschillende browsers.
    Nu even een inhaalslag maken met de event gewassen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Vandaag 12:10 kon ik weer normaal inloggen, Dank klaartjuh voor wat je wel kon doen en hebt gedaan.
    Jouw bericht aan mij, # 26 heeft mij bereikt via Cornelly52 . o_Ok dank daar voor.
     
  14. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik ben blij dat aantal van jullie weer normaal in kunnen loggen en hopelijk geld dat voor iedereen. Spijtig genoeg ben ik nu net weer thuis en zie ik dat ik nog altijd geen reactie heb gehad dus ik weet ook werkelijk niet wat er aan de hand was.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  15. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Ik geraak er sinds vanochtend ook terug in zonder problemen, bedankt voor het doorgeven klaartjuh
     
  16. rikmark

    rikmark Forum freak

    @Klaartjuh is er al meer bekend over het vast lopen van het spel?
    Met heel veel moeite kon ik nog inloggen (via Firefox), maar dat lukt ook niet meer hij loopt vast op 26%. Nu via IE, na drie inlog pogingen kom ik in het spel maar is hij erg traag.
     
  17. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Gelukkig werkt het spel weer. Maar ik kan niet via het spel op het forum komen: ik krijg de melding om eerst in het spel in te loggen. Dus eerst uit spel uitloggen, dan naar 'naar spel' op het forum. Dan opnieuw vanuit spel naar forum en dan werkt het. Klopt dus niet helemaal/helemaal niet.
    Bovendien sowieso heel vervelend dat je ingelogd moet zijn in het spel voordat je een melding kwijt kunt. Waar/hoe meld ik dan als het spel niet wil starten! Kan dat veranderd worden?
     
  18. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    Vandaag kom ik helemaal niet op de farm, ben al een uur bezig en krijg nu alleen nog een zwart scherm (via firefox)

    # eindelijk via chrome is het geluk "ik kan oogsten" xD
     
    Laatste bewerkt: 21 November 2020
  19. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Zo te lezen is het probleem nog niet weg. Bij mij werkt het spel op Firefox wel hoewel inloggen toch soms meer dan 1 poging kost. En af en toe loopt de boel vast bij wisselen van veld. Blijft vervelend.
     
  20. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik merkte vandaag wat problemen in Firefox, maar ik bleek ook nog een update te moeten doen van Firefox zelf. Daarna werkte het weer goed, misschien dat dit jullie ook helpt?

    Ik had je donderdag al geantwoord hoe je in deze situatie ingelogd naar forum kan ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.