inlog tot 55%

Discussie in 'Help archief' gestart door copyshasta, 18 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Kan niet inloggen loopt niet verder dan 55 % op server 3.
    Meer spelers op markt 3 last van ?
    maar even behelpen met Puffin.
     
  2. dinjo

    dinjo Forumbeginner

    ja ,kan nog steeds niet inloggen, tot 55 %
     
  3. j_van_weel

    j_van_weel Forumleerling

    ook ik kom niet verder dan 55%
     
  4. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Hier nog steeds, dus al gedurende 8 uur komt de inlog niet verder dan 55 % zowel in chrome als edge
    alles opgeschoond, router opnieuw opgestart niets werkt.
     
  5. j_van_weel

    j_van_weel Forumleerling

    ook hier alles geprobeerd maar kom er niet in ook markt 2 ligt plat
     
  6. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    ik ben er net op geraakt maar de rest van de ochtend bleef hij hier ook op 55 procent hangen en het laden duurt nog erg lang, bonenstaak verschijnt niets dus is toch iets mis denk ik...
     
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Op markt 2 zit, kwam er wel in maar het spel loopt al sinds gister nou niet om te zeggen lekker.
    wat haperig enzo ...
     
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Hebben jullie deze problemen nog steeds? ik heb net ook iets gedaan achter de schermen wat jullie accounts hopelijk een duwtje over de 55% geeft.
     
  9. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    juist in en uit gelogd om te testen hier, ik blijf weer hangen op 55% nu
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  10. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Wil je nog eens proberen? Ik had jou overgeslagen omdat ik verkeerd las, dacht dat je er al weer in zat.
     
  11. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    ik was inderdaad binnen geraakt maar niet alle velden laden en bonenstaak kon ik ook niet op daarmee dat ik na je berichtje toch ook even in en uit logde. juist nog eens geprobeerd blijft nog hangen op 55 hier, ik geraak er niet terug in

    Edit: ik ben in het spel geraakt, maar knechten willen niet oogsten ook al heb ik ze nog 22.30 uur met de hand oogsten gaat wel, bonenstaak blijft ook nog leeg hier

    Edit: intussen na veel proberen en wachten terug ingelogd wat ik daarstraks oogstte en zaaide is niet opgeslagen staat gewoon gewas van daarvoor terug op, niets bijgeboekt in inventaris heel zonde van dit event en de wacs, supermest en susi die ik er gisteren en vandaag al opzette
     
    Laatste bewerkt: 19 November 2020
  12. joke0987

    joke0987 Forummeester

    o_Ok hier nog steeds problemen. Heb zojuist even kunnen inloggen maar oogsten en zo werkt niet. Dit is al sinds gisterenavond .... ??? En waarom zonder inloggen ook geen toegang tot het forum? Wordt lastig melden zo.
     
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    In welke browser speel je? En heb je dezelfde problemen ook in een andere browser? Ik probeer zo wat gegevens te verzamelen wat ik mee terug kan nemen naar BP.

    Technisch gezien bij je bij dit probleem wel ingelogd, ook al laad het spel niet voor je, je hebt dan nog de optie onder de houten rand om het spel. Rechtsonder zie je het woordje 'forum' staan. Als je daar op klikt kom je ook ingelogd in het forum.
     
  14. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Nog steeds op 55%, flash opnieuw geïnstalleerd en chrome naar beginwaarden hersteld maar helaas niets helpt.
    Mozilla geïnstalleerd en blijft daar ook op 55% hangen.
    ps.
    Na een 45 minuten een doorbraak op browser mozilla en zit er voorlopig in.
     
  15. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Ik speel normaal in chrome maar heb vanochtend ook in firefox geprobeerd en beiden dezelfde problemen hier

    Edit: was weer even uitgelogd en geraak er niet terug in weer 55%
     
    Laatste bewerkt: 19 November 2020
  16. joke0987

    joke0987 Forummeester

    V.w.b. browsers: Edge, Firefox, Chrome .... nergens werkt het
     
  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Werkt het ook goed voor je of zijn er nog andere problemen?
     
  18. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Wat meer geduld nodig ( nog traag ) maar de wolkenrij, seizoen levering, het rad en dergelijke werkt allen, zo de premium auto oogst proberen.
    Daarna de farm in chrome opstarten of die daar ook weer werkt.
     
  19. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Ik blijf hangen op 55% .... nog steeds. 1 keer gelukt om in het spel te komen maar dan werkt er helemaal niets (oogsten en zo)
     
  20. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb het in ieder geval doorgegeven aan BP, want ik lijk jullie ook niet echt te kunnen helpen. Het vreemde is dat het ook wel in paar andere landen voorkomt. Maar in elk land maar een kleine groep spelers. Dus voor ons is het ook een raadsel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.