inlog problemen

Discussie in 'Overig archief' gestart door -duiky-, 31 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -duiky-

    -duiky- Gelegenheidsauteur

    Hallo ik had vanmorgen veel moeite om in te loggen maar met een grote omweg is het mij dan toch gelukt (waarschijnlijk ook nog maar eenmalig via een mail die ik van Bigpoint terug ontvangen heb), Gister heb ik bij iedere inlogging die nieuwe Flash Player moeten installeren maar schijnbaar houd mijn pc die dus niet vast, erg onhandig allemaal, ik heb meer dan een uur zitten zoeken maar kan nergens vinden waar ik eventuele oude Flash Players uit kan schaleken, wie o wie kan mij hier in helpen? zodat ik weer normaal in kan loggen zonder dat ik 15 minuten bezig ben om in het spel te komen?

    Groetjes -duiky-
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kreeg vanochtend voor het eerst de nieuwe flash player inlog.
    Op de pagina, waar ik normaal inlog op de farm, kwam een pop-up met een groen vakje "naar het forum" of zoiets.
    Daarop geklikt kwam ik rechtstreeks op de pagina met uitleg om in te loggen.
    Het liep in ieder geval via het slotje, dan (uit m'n hoofd) kiezen voor Sites, dan Flash aan de rechterkant veranderen naar "Toestaan".
    En dan je inlogpagina verversen.

    Gelukkig snel gevonden dus :)

    Ik speel in Google Chrome.

    Edit: heb het even opnieuw gedaan, en hier is de link met uitleg:
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/flash-player-in-chrome-v76-en-volgende.33465/
     
  3. -duiky-

    -duiky- Gelegenheidsauteur

    Dat klopt Farmermikky zo kwam ik gister nog wel ingelogt maar vandaag dus niet meer
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dan ga ik dat morgen meemaken xD
    Ik hoop dat iemand anders de oplossing voor je heeft.
     
  5. arno70

    arno70 Forumleerling

    dat is het probleem dat ik ook heb
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De uitleg in de faq kwam van IT zonder dat wij dat konden testen.
    inmiddels heb ik die uitleg naar de tweede post verbannen en in de eerste post een simpele uitleg (twee plaatjes, vier klikken) gegeven.

    Bij mij werkt dat in elk geval prima, al moet je dit dan wel elke keer na het inloggen doen. (Volgorde is dus: inloggen en daarna de Flashplayer toestaan, verversen scherm).


    Voor de problemen met Edge en FF die sommige mensen nu ook ondervinden zal ik vanavond ook nog faqs maken.

    Bedenk wel, deze problemen worden veroorzaakt door de Browser-firma’s, door Google, Microsoft, Monzilla, en niet door BP of Farmerama.
     
    LucieSchreurs, Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb met Mozilla nog geen probleem er mee gehad
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Goedemorgen!:D
    @RonSchoof
    Ron, ik snap er niks meer van...o_O
    Ik lees hier op het Forum over diverse problemen met inloggen en Flashplayer, maar ik heb sinds het "duwtje" van Klaartjuh op 15 juli jl. nog maar een enkele keer de Flashplayer handmatig moeten toestaan in Chrome. En volgens mij sinds 30 juli jl. (maar vanaf welke datum precies weet ik niet zeker) helemaal niet meer. Als ik inlog ga ik zonder extra ergens te hoeven klikken gelijk door naar het spel...xD Ik heb ook nergens via instellingen iets veranderd.
    Ben benieuwd of jij daar een verklaring voor hebt...:music:
     
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Voor de technische kant moeten we inderdaad even op Ron wachten, maar ik wil wel alvast zeggen dat ik goed ben in 'duwtjes' geven xD
     
    schaapje52, Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  10. henny

    henny Actieve auteur

    Ik kon niet inloggen op Chrome, via de uitleg is me dat dan wel gelukt, maar dat houdt hij niet vast, de keer er op moest ik hetzelfde weer doen. Toen ben ik gaan spelen in FireFox en dat gaat zonder problemen, ik hoop dat dat zo blijft??? Weet jij dat Ron of Klaartje of wie dan ook. Dan zou FF de oplossing zijn toch?
     
    Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik speel via Edge, alleen als ik mijn geschiedenis opschoon, moet ik daarna opnieuw aanmelden. Is dus ook een stuk minder vaak dan dagelijks. :music:
     
    Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  12. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Ik heb een update van windows10 gehad,
    sindsdien moet ik bij Edge en bij Opera ook elke keer bevestigen dat ik de flashplayer kan gebruiken
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Daar heb je ook zo'n schattig neusje voor...:music:xD
     
    schaapje52 en Klaartjuh vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Rare vraag misschien. Ga ik ook bovenstaande problemen krijgen met Internet Explorer? Hoop het niet want ik ben totaal geen techneut. Ben bang dat ik dan nooit meer op mijn boerderij kan komen.
     
  15. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Tja, ik kan niet zien welk besturingssysteem jij hebt, type en versie, en ook niet welke versie van de browser Chrome jij gebruikt.
    Ik vermoed dat jij een nog niet geupdate versie gebruikt en dus nu nog even zonder deze problemen verder kan.
    Maar voel je niet gediscrimineerd, zodra jouw chrome update behoor je ook tot de club.

    Internet Explorer is een verouderde browser, op termijn zal die niet meer ondersteund worden.
    Maar zodra dat het geval is zal ook daarvoor een vierklikkenplan worden gemaakt om verder te spelen.

    Tot nu toe hebben we iedereen die even de weg kwijt was weer op het goede spoor weten te krijgen, dat zal met jou dus ook zeker lukken.

    De mensch lijdt het meescht, door het lijden dat ie vreescht, maar dat nooit op komt dagen!
     
    Sintra98, harm-jan70, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    En vanmorgen was het zover...:music: heb via het slotje de flashplayer toegestaan en de pagina ververst, zonder problemen weer op mijn farm gekomen. Bedankt voor je uitleg, Ron!:D

    Zoooo waar!;)
     
    Sintra98, schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan speel ik lekker verder. Als het moment daar is, zie ik de hulptroepen wel verschijnen. :music:Dank je wel Ron!
     
    Borkie, vinc051 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.