Inlog problemen!

Discussie in 'Help archief' gestart door hulst, 28 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dan moet je eerst een nieuwe quote maken, deze copiëren (dus in je geheugen plaatsen), dan de post verwijderen en op bewerken van de voorgaande post klikken. Hier kun je dan de laatste quote plakken.

2. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

sorry ben er niet zo in thuis.normaal klik ik op reageren heb ik nu ook gedaan.

3. ikeliza

ook een quote? hoe doe ik dat dan weet wel dat ik m kan bewerken maar later een quote toevoegen weet ik niet​
    Dan moet je eerst een nieuwe quote maken, deze copiëren (dus in je geheugen plaatsen), dan de post verwijderen en op bewerken van de voorgaande post klikken. Hier kun je dan de laatste quote plakken.
    2015 voor alle FarmeramaFans een fantasierijk, fanatiek en vooral Fantastisch Farmeramajaar.
    Krijgen we deze week de 1000 spelers bijelkaar? gaat niet helemaal goed haha

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Daar begin ik ook mee. En ik weet dat je het achteraf niet echt kunt zien, maar ik zal het uitvoeren zoals ik je probeer uit te leggen.
    Nu plaats ik dus eerst deze reactie, en dan reageer ik pas op je volgende reactie.
    Nu heb ik weer op reageren geklikt, maar als ik dit nu post, heb ik net als jou een dubbelpost. Daarom doe ik als ik deze reactie klaar heb Ctrl-C. Daarna verwijder ik deze reactie en klik bij mijn eigen voorgaande post op bewerken.
    Daar plak ik deze reactie in. Met Ctrl-V

5. gdlady

gdlady Forumleerling

Goedemorgen.
    Ik kan weer spelen

6. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

hier vannacht hetzelfde probleem helaas. heeft mijn planning voor het nieuwe evnt wel wat in de war geschopt, maar heb het opgelost met sm. de bomen laat ik nu staan tot 14.00uur.
    gelukkig was er een melding, ik kon alleen niet op het forum reageren :(

7. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Waren vannacht om ongeveer 2 uur al problemen.
    Toen kwam ik er al niet meer in.
    Knechten verlopen, geen lange gewassen en stallen erop, etc.
    Dus ik ga dit event met een laag aantal DI beginnen.
    Kon wel het forum inzien, maar geen reactie plaatsen.
    Onder feedback over het spel stond een hele rij met reacties in het Chinees???
    Dat was zeker die spammer?
    Erg blij dat het nu weer werkt!
    Thanx!

8. ikeliza

:oops::oops:
    nu ff kijken of t lukt. :oops: toch blond

ook een quote? hoe doe ik dat dan weet wel dat ik m kan bewerken maar later een quote toevoegen weet ik niet​
    2015 voor alle FarmeramaFans een fantasierijk, fanatiek en vooral Fantastisch Farmeramajaar.
    Krijgen we deze week de 1000 spelers bijelkaar? nog maar is ff in een ander draadje uit proberen maar volgens mij is t gelukt

Laatste bewerkt: 28 Oktober 2015
  9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Aangezien de inlogproblemen gelukkig weer voorbij zijn en de cursus 'quote' ook voltooid lijkt doe ik hier maar een slotje op :)

popje4 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.