inlog probleem

Discussie in 'Help archief' gestart door hihija, 12 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihija

hihija Junior expert

Kan niet meer inloggen, kom tot de 100% en zie dan de helft van de stallen, rest draaienende bloempjes bij Firefox en bij chrome alleen maar wit beeld.
    Is er een probleem daar ?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Tot nog toe ben jij de enige met dit probleem wat bij ons is gemeld.

Wil je proberen of het helpt om je flash cache te legen? Dat kan via deze site: http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html In dat blokje in de rechterkolom op 'alle sites verwijderen' klikken en daarna browser opnieuw opstarten.

Voor Chrome zal dit overigens niet helpen, als je daar problemen blijft houden is het verstandig te kijken naar welke flash player je aan hebt staan, hier heb je namelijk de interne flash player nodig en niet die van adobe. Zie voor meer informatie deze FAQ: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-flash-problemen.4764/#post-16077

3. nkambai

nkambai Forumleerling

Dat zal wel niet helpen omdat ik op mijn 2e account normaal kan inloggen

4. hihija

hihija Junior expert

Dat was mijn 2e account waar ik net inschreef, daar werkt alles 100%
    Bij deze kan ik overal wel inloggen.

5. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

Ik heb het zelfde probleem hier. Ik wilde een stal op de open weide plaatsen en toen liep het spel vast. Nu kan ik niet meer inloggen.

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je dat 2e account in dezelfde browsers doet zou ik zeker mijn advies uitproberen, en je ook adviseren om je accounts een 'eigen' browser te geven.

edit bovenstaande blijf ik bij, maar er lijken nu wel kleine problemen te zijn die ook effect hebben op het spel qua snelheid en inloggen.

Laatste bewerkt: 12 Juni 2015
  7. hihija

hihija Junior expert

In chrome allles verwijdert maar blijft het zelfde, wit beeld met 1x een flits te zien.
    Bij google in het net zo als Firefox draaiende bloempjes

8. farro

farro Forumkenner

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.