Inlog issues

Discussie in 'Help archief' gestart door farmer_345, 10 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmer_345

farmer_345 Gelegenheidsauteur

Ik krijg sinds gisteren enorm veel problemen (nu weer 2x na mekaar), maar gisteren constant. Als ik inlogde kreeg ik het spel niet eens ingeladen, maar werd meteen terug uitgelogd. Mijn ID is 36301425, als dat helpt. Bedankt!

2. rien63

rien63 Junior expert

Hier ook last van sinds gister.

3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier ook nog niet helemaal opgelost...:sleepy:..

Laatste bewerkt: 10 Februari 2017
  4. farmer_345

farmer_345 Gelegenheidsauteur

Blij dat ik niet de enige ben. Nu lijkt het te gaan, ik kan een tijd ingelogd blijven, soms lang zelfs, en gisteren tegen de avond leek het ook opgelost; maar gisteren namiddag de hele tijd, telkens bij het inloggen werd ik vervolgens uitgelogd. Het spel laadde 25% en dan was het telkens hetzelfde.

5. erik19691

erik19691 Actieve auteur

ik kon vanaf gisteren 16 uur tot vanochtend 10 uur net als Farmer_345 niet inloggen. Probleem is nu opgelost maar heb wel een inhaalslag met het event te doen en overal stond onkruid op mijn velden

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.