Terugkoppeling Informatie betreft overnemen accounts / lastig gevallen worden door medespelers

Discussie in 'Officiële aankondigingen' gestart door Klaartjuh, 23 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Hallo boeren en boerinnen,

    Helaas blijkt dat er een persoon (of eventueel meerdere personen) handig inspelen op de actualiteit dat spelers door de huidige problemen in het spel op forum aangeven wellicht te willen stoppen.
    Met als gevolg dat wij moeten constateren dat er meerdere berichten worden verzonden naar spelers die dit op forum zeggen met als doel het spelaccount over te nemen om via het cadeau- en ruilevent items door te sluizen naar een hoofdaccount.

    Dit is tegen de regels die in de algemene voorwaarden staat en ook zeker voor jullie zelf niet wenselijk aangezien een spelaccount van jou persoonlijk is en zeker als je in het verleden ook betalingen hebt gedaan binnen het spel met persoonlijke informatie van jou is. 0ok is het niet toegestaan dat iemand op deze manier zichzelf zoveel voordelen geeft door op onrechtmatige wijze bijzondere items te verkrijgen.

    Mochten jullie ook in het spel berichten over dit onderwerp hebben ontvangen verzoek ik jullie deze berichten te laten staan en mij via de algemene support een bericht te sturen zodat ik het kan uitzoeken en eventueel nog meerdere accounts kan toevoegen aan de lijst van wat we al weten.
    Uiteraard zal ik niet jullie andere berichten in het spel bekijken dus geef in het ticket vooral even aan naar welke berichten ik mag kijken.
    Ivm de privacy is het niet toegestaan de berichten en namen op forum te plaatsen, dus informeer ons echt via support.


    Uiteraard zullen wij er alles aan doen om de spelers die eerlijk spelen te beschermen en zullen wij gepaste acties ondernemen naar spelers die dat niet doen.

    Klaartjuh

    edit nog een aanvullende tip: mocht je veel last hebben van dit soort berichten dan kun je zo'n persoon in het postkantoor ook blokkeren.