ineens vanalles foetsie

Discussie in 'Help archief' gestart door LinGeert, 28 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LinGeert

LinGeert Forumleerling

Ik win met het rad een perzikken boom, ik win met de coco dacht ik een paarden stal incl XXL
    ik haal deco van het veld af en weg zijn ze..kan ze allemaal nergens meer terug vinden.. daarbij ik ben in level 21 en hoppa ineens vlieg ik door naar level 31.

mijn vraag is hoe kan dit allemaal....??

dutchboy vindt dit leuk.
  2. zeij001

zeij001 Junior expert

laatste kokosnoot was veel ep, daardoor kan je ineens een paar levels verder zijn. Sommige deco items verdwijnen definitief als je ze verwijderd, dus komen niet terug in inventaris. Je soms voor een bepaalde boom of stal eerst een bepaald level bereikt hebben voor je ze kan plaatsen.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. LinGeert

LinGeert Forumleerling

LinGeert 52967527.. graag zou ik antwoord willen en hoe dat kan..
    Dank jullie wel.

Dank je wel... Groetjes LinGeert.

dutchboy vindt dit leuk.
  4. angel251

angel251 Forumbeginner

Hallo.. Ik heb ook een kameleon gewoon en de xl gewonnen bij de cocos noten.. maar kan hem nergens terug vinden ..
    enne ik zit op level 66..heel erg vreemd dit..wie kan mij helpen of vertellen hoe dat kan.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Tja, beetje lastig, uit de kokosnoten zijn geen stallen gekomen, wel stallenbouwers.
    Als je wilt weten wat daar uit gekomen is kun je een ticket naar support sturen.
    Voor het rad is er een prijzenlogboek aan de linkerzijde dus daarvan kun je het zelf opzoeken.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.