Ineens geitenstallen gekocht??

Discussie in 'Help archief' gestart door Wofrij, 8 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wofrij

Wofrij Teller

Gezien technische aankondiging over inwisselen van evt oude eventzaken keek ik even in het popup lijstje wat onderaan in het spelscherm staat. Daar staat dat ik om 15.42 en 15.45 vele geitenstallen gekocht zou hebben. In totaal iets van 49 gewone geitenstallen. Nou had ik er wel een aantal gewone (die heb ik al wel aantal jaar, maar waren niet aan vervanging toe), dus gelijk maar even gekeken. Er staat er 31, da's denk ik het aantal wat ik inderdaad had.
    Is het een fout in het script bij het omzetten van oude eventzaken of heb ik ze gekregen van BP. Ik hoop dat er geen BD zijn afgeschreven, maar dat kan ik niet zien. Kan iemand mij uitleg geven wat er nu aan de hand is.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

De snelste weg is om een ticket naar support te sturen, dan kunnen we hopelijk via je log nagaan wat er is gebeurd.

3. Wofrij

Wofrij Teller

Dat laat ik achterwege (dat ticket), maar ik dacht dat het mogelijk met die omzetting te maken heeft. Maar als ik de enige ben dan heeft er iets spookgeitenstallen gekocht die ik dan ook niet in mijn bezit heb. Was eigenlijk met name nieuwsgierig, maar ben niet zo van tickets sturen.
    Maar Klaartjuh, bedankt voor je reactie. Draadje kan weer dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.