Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Discussie in 'Overig archief' gestart door tootje, 19 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tootje

tootje Commandant van het forum

Zie ik daarnet dat er binnenkort mysterieuze stekjes te koop zijn...met wéér twee nieuwe bomen :sleepy:

Eigenlijk vind ik dat er de laatste tijd een beetje te vaak nieuwe bomen komen…. Men zou tenminste één keer kunnen overslaan en stekjes met oude bomen kunnen aan bieden om mensen de kans te geven een beetje bij te blijven.

Vervolgens worden er nu ook pakketten aangeboden….. Voor ongeveer zes euro vijftig (jawel...6 euro vijftig) heb je dan zeker één nieuwe boom en 30 stekjes…. Da's veel geld en dat zijn veel stekjes om minimaal één zo'n nieuwe boom te bemachtigen. Wat moeten we in vredesnaam met al die dubbele bomen in de schuur.:eek:
    Gebruiken voor de nieuwe quest is niet echt een oplossing, want die aantallen hebben de meeste spelers al lang in de schuur staan….op de nieuwe bomen na natuurlijk.:music:

Voor spelers met weinig tg komen er wel veel onbereikbare questen in de cooperatie te staan op deze manier…8)

Gelukkig hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken. Die wolkenrij heb ik liever niet, zolang er twee-vak items op moeten …want die heb ik nog steeds niet.:cry:

Laatste bewerkt: 19 Februari 2015
    Sintra98, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Het word haast tijd voor een ruilevent:inlove:

stien56, suuske1960 en tootje vinden dit leuk.
  3. tootje

4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Als het zover is heb ik een Santa,s hulpje voor je

tootje vindt dit leuk.
  5. tootje

Dank je Daxter xD

Daxter1966 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ruilevent :inlove:

Wat ik erg jammer vind is dat er nieuwe bomen komen en bij het volgende mysterieuze stekjes zijn deze bomen alweer verdwenen. Ik loop nu al bijna 10 bomen achter en die zijn ook al verdwenen. Daarnaast komen er dan nieuwe guests waar nieuwe bomen worden gevraagd. Ik krijg steeds meer quests waar ik helemaal niets mee kan. Ik vind het niet leuk dat je alleen maar deze nieuwe guests kan doen door op de mart de aantallen te kopen, dit is wel saai. :oops:

stien56 vindt dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik koop het niet op de markt, als het niet kan dan maar niet. De nieuwe stekjes komen wel een keer en die quests blijven wel staan.

snietje1 vindt dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik ga ook echt niet op die manier bomen kopen, daar is geen lol aan voor mij. Ik vind het leuk om 2 á 3 stekkies te kopen en wachten wat ik heb......en dat tot mijn tg toelaat......Vind ik veel spannender. Wat ik niet heb, heb ik gewoon niet, de volgende keer misschien beter. Maar kopen op de markt, nope gaat 'em ook echt niet worden, zo kan je alles kopen, maar dat is niet voor de lol.

Stel; je koopt 2 zulke pakketten, is het dan gegarandeerd dat je allebei de nieuwe bomen hebt of heb je dan 2x dezelfde ?

9. schaapje52

Ik koop het ook niet maar als je kijkt dat de laatste quests die nieuw zijn dezelfde trend hebben van nieuwe dieren en bomen inleveren, dan blijft er weinig over aan quests die je dan nog kan doen. Zijn leuke nieuwe quests hoor, daar niet van maar ik vind zelf een beetje afwisseling wel erg leuk. Ik mag graag bezig zijn met een quest. ;)

popje4 vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik vind de nieuwe quests weinig voorstellen. Het idee van zilver, goud en diamant is losgelaten, de voorraden van bomen die je al een tijdje hebt, zijn gemakkelijk te leveren en dan tot slot de nieuwste boom of stal.
    Er is een tijdlang geklaagd dat er geen reden was om nieuwe bomen en stallen aan te schaffen, omdat er toch niets mee wordt gedaan, en daar is naar geluisterd. Dus ik wil er zeker niet over klagen, maar ik vind er verder ook weinig aan.
    De magische wandeling vond ik er stukken leuker uitzien en was ik veel langer mee bezig.
    Morgen dus even de fases tot de laatste inleveren, levert weer 50 supervoer op en verder nog wat ep/bd en mest.

Je hebt wel gelijk dat de nieuwe bomen er al uit gehaald worden voordat ik ze heb. De sakura wordt de laatste keer en die heb ik ook nog niet. Maar al wel iemand gevonden waar ik mee kan ruilen, en zo lang blijft die quest wel staan.

Bomen en dieren die eenmaal een redelijke prijs hebben, die koop ik rustig. Ik hoef niet zo nodig alles zelf te doen. Ik heb een tijdlang de ooievaars op kunnen kopen onder de 1000 BD. Zonder te weten dat er een quest voor kwam, toen voor 4000 BD kunnen verkopen.
    De hanen heb ik ondertussen onder de 3000 BD kunnen kopen. Een stal van 19 of 20 uur die zoveel mais en tarwe wil eten dat de tegenwaarde daarvan ruim boven de 1000 BD ligt. Ik hoef die stal niet zo nodig op mijn land.

11. tootje

Sniet als je een pakket koopt zit er zéker één van de twee bomen in. Als je dus de twee nieuwe bomen wilt hebben, kun je ze kopen voor 13 euro. Daar komt het op neer. -.-:eek:

stien56 en snietje1 vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Vind het maar een belachelijke zaak.
    13 euro uitgeven en dan heb je de zekerheid van 2 nieuwe bomen..
    Plus 60 bomen waar je dan maar van moet afwachten wat het zal zijn..
    Ik wil helemaal geen 60 M- bomen en al helemaal niet weer een soort van verplicht worden om in iedergeval die 13 euro uit te moeten geven..
    Tis zeker teveel gevraagd om dan een pakketje te maken van 5 stuks en dan een nieuwe boom erbij..
    Jammer ook dat aan elke nieuwe stal of boom meteen weer een quest aan moet hangen..
    en na heel korte tijd ze al weer uit de M-bomen te halen..
    Dit zelfde gaat nu natuurlijk ook gelden of geld al in mate voor de M-stallen..
    Dat wordt er hier dus weer 1 die voorlopig niet afkomt..en zo overstroomt langzamerhand mijn questhuis vol met questen die niet afkomen..
    Plus dat ik nog meer getriggerddinges ga worden om geen echt geld meer aan het spel te besteden..
    En dan nog ..waarom komen er steeds maar weer en weer en weer en weer en weer nog meer bomen en stallen bij...
    Ik heb al mininmaal 2 tot 3 jaar ruimte te kort om alles te kunnen neerzetten zoals ik het heel graag had gewild...
    en bijbenen doe ik het al lang niet meer..het wordt een beetje van..ik haal mijn schouders op en ga maar verder met een konijnenboerderij...

Laatste bewerkt: 19 Februari 2015
    stien56, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Nope Toot, je krijgt bij ieder pakket een nieuwe boom, bij het tweede pakket kan het dus ook 2x dezelfde nieuwe boom zijn...Zeker als er 2 nieuwe bomen tegelijk in 1 pakket zitten.... of zie ik het nu verkeerd ?( een XXL beuk of zo ?)

14. schaapje52

Coco, het ook zeker niet mijn bedoeling om te klagen hoor. Ik vind het leuk voor andere farmers die wel de bomen hebben en verder kunnen. Ik probeer alleen aan te geven dat ik straks alleen nog maar quests heb waar ik voorlopig niets mee kan. Dat vind ik persoonlijk erg jammer aangezien ik graag met een quest bezig ben. Het hoeft ook allemaal morgen niet af te zijn. Ik vermaak me wel op de boerderij. Klopt, de magische wandeling en een leuke tijd quest vind ik persoonlijk leuker als de laatste nieuwe quests. Ik heb ieder geval wel weer lekker 2 avonden genoten van de trein en andere farmers kunnen genieten van de nieuwe quest.

popje4 vindt dit leuk.
  15. tootje

Er zijn twee nieuwe bomen die echt in de pakketten zitten volgens Enk. Eentje voor de Farm en eentje voor het eiland, dus als je de twee pakketten koopt, heb je de twee nieuwe bomen.

snietje1 vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik bedoelde ook niet te zeggen dat je aan het klagen was, ik gaf aan de quest niet zo leuk te vinden en vond de toevoeging dat ik er ook niet over wou klagen nodig. Bij de magische wandeling had ik het gevoel die nooit af te kunnen krijgen. Maar door eerst zilver te doen, zo nu en dan iets bij te kopen en daarna vooral de leukste prijzen er uit te halen, bleef vanzelf het gedeelte over wat minder interessant wa, maar waar de dieren ook niet zo duur van waren. Voor mijn gevoel zijn de kerstbomen met ballen duur gebleven omdat je er bij de magische wandeling TG voor krijgt. TG die ik heb gebruikt bij Renzo.
    De meeste kangaroes heb ik voor de magische wandeling gekocht. Een paar honderd dieren kom je met 1 stal niet zo snel aan.
    Ondertussen heb ik er nadat ze bij de magische stallen verdwenen zijn 2 uit het rad gekregen. Nu heb ik er 4. En dan stelt die 60 bij de laatste quest niet zoveel voor. Leuk aantal voor zilver met een stukje beloning, maar van mij had er wel een gouden en diamanten level achteraan mogen komen. Dit zijn echt even snelle questen om te zorgen dat de laatste stallen en stekjes worden gekocht.
    Een uitgebreide quest met de produkten van de bijzondere dieren in de diamanten levels en de bomen en dieren bijelkaar in een quest vind ik leuker.

Ik heb iets meer tijd dan jou, dus ik heb niet alleen 2 avonden, maar bijna 30 uur genoten van de trein. Zeker 20x laten rijden.
    Helaas niet weer een eland of rendier upgrade, maar wel blij met mijn stallen.

17. schaapje52

Weet ik hoor dat je dat niet bedoelde ;). Bij de magische wandeling bleef ik steken op de granaatappel en de eekhoorn, de kerstboom en de beer. Maanden heb ik er over gedaan om deze quest klaar te krijgen. Maar was wel een zeer leuke quest.

18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Tootje ik heb genoeg 2 vaks items dus dan weet je wat je te doen staat met een eventueel ruil event :inlove:
    of gift en trade event :music:

tootje vindt dit leuk.
  19. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Schaapje als er een ruilevent komt stuur dan ff een berichtje. Kan ik kijken wat ik voor je heb
    En Tootje ik heb ook nog wel 2 vaks items

tootje en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

Zal ik doen annigjen ;) en alvast bedankt. Denk jij dan ook even wat je nog kan gebruiken.

tootje vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.