Ik klik me suf

Discussie in 'Help archief' gestart door Susannamaria, 16 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Ik kwam wat mest tekort voor de akker dus even naar de kisten. Selecteren lukt niet en ik wil natuurlijk geen 961 kisten tegelijk openmaken:wuerg: van alles geprobeerd maar uiteindelijk ben ik terug gaan klikken tot 50 kisten:cry: Nu heb ik weer even mest genoeg voor de akkers én een tintelende hand en vingers>:( Ik doe voor een verhuizende boer ook even zijn farm maar daar zit ik met hetzelfde probleem en die heeft nog meer kisten dan ik in voorraad!! Heeft er iemand een oplossing voor mij?? Ik hoop het toch zo

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Wat vreemd, ik kan het aantal veranderen.
    Ik klik op dat getal, dan wordt het vakje blauw, en dan tik ik het gewenste aantal in.
    Maar blijkbaar wil dat bij jou niet.

3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Als ik op de ipad speel kan dat ook niet omdat ik dan geen toetsenbord krijg, op de computer of laptop lukt dat wel. Misschien is dit de oorzaak.

4. Susannamaria

Ja dat kon ik ook altijd maar nu wordt het heel lichtblauw en ik kan geen cijfers intikken. En ook zo raar dat het bij die andere farm ook niet werkt. Ik begrijp het niet maar steeds terug klikken va 1000 is geen doen.

Nee hoor daar ligt het niet aan want ik speel altijd op dezelfde laptop. Maar ik hoopte op een oplossing van een medeboer.

Laatst bewerkt door moderator: 17 April 2021
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik denk even mee. Heb jij toevallig een laptop met zowel cijfers aan de bovenkant als aan de rechterkant, het zogenoemde Numpad?
    Die laatste kan je locken, je kan er dan geen cijfers meer mee tikken, maar de toetsen als pijltjes toets gebruiken.
    Mocht dat het geval zijn dat kan je dat oplossen door een keer op de toets te drukken waarop staat Numlock, hiermee hef je de beveiliging dan op

farmermikkie en Roadrunner14 vinden dit leuk.
  6. Susannamaria

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Oh, Lucie wat ben ik blij met jouw antwoord! Daar zat het probleem en wat dat Numlock inhield heb ik nooit geweten maar nu zal ik dat beslist nooit vergeten. Dank je wel ik ga gauw de mest bijvullen. Groetjes van Susan

Laatst bewerkt door moderator: 17 April 2021
    Maris2020, kakelot69, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. tulpboer

tulpboer Forumkenner

Bahama ben je aan het zaaien Tikiwegwijzer waar kan ik deze inleveren of kan ik hier mee doen

gr tulpboer

8. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.