Ik kan niet inloggen

Discussie in 'Help archief' gestart door muis1969, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis1969

muis1969 Forumbeginner

Gebruikersnaam: ariesgirl
    ID: 25283159

Ik ben uit het spel gegooid en kan dus NIET meer inloggen. Dit is het account van mijn zus, die dus blijkbaar WEL kan inloggen.

Kan dat alsjeblieft worden opgelost? Is erg irritant als er een event bezig is want ik kan nu dus niet zaaien of oogsten en niet eens inloggen!

En zonder inloggen kun je dus blijkbaar óók niet meer op het forum komen, dus vandaar via een ander acount, ook al mag dat eigenlijk niet. Maar ik wil graag gewoon het spel kunnen spelen.

Zodra ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer krijg ik de volgende pagina te zien:

Kan de pagina niet weergeven
    HTTP 500
    Meest waarschijnlijke oorzaken:
    • Aan deze website wordt gewerkt.
    • De website bevat een programmeerfout.

2. generalm13

generalm13 Forumbeginner

Hier hetzelfde probleem. Het ene gezinslid kan wel inloggen met zijn/haar account en de ander niet

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik geef het door aan BP, er zijn helaas een aantal spelers die dit probleem hebben.

edit @ generalm13 als je usernaam en ID van desbetreffende account hier wil plaatsen (mag ook via ticket naar support) dan geef ik die ook door.

4. muis1969

muis1969 Forumbeginner

Oke, er wordt dus aan gewerkt dan wacht ik het maar weer af.

5. spelboyke

spelboyke Oudgediende

ook ik kan niet meer inlogen het zelfde probleem

gr spelboyke

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

o_Ok jouw account is nu gemeld.

Voor wie nog meer dit probleem heeft: meld het hier met je usernaam en ID, dan check ik of het om het probleem gaat wat bekend is bij BP en geef ik het aan hun door ik zal dit niet de hele tijd blijven melden.
    Mocht ik merken dat er een afwijkend probleem is reageer ik wel met vragen en advies.

7. Rosalie2009

Rosalie2009 Forumbeginner

Klaartjuh...Klopt! t Bovenstaande probleem heb k ook.
    (omaatje75 dan eej)

Net als TS muis

8. riekje111

riekje111 Forumkenner

Ik kan op al mijn velden oogsten en zaaien behalve volle maan gewassen
    Dan wordt ik uitgelogd.
    Hebben meer mensen hier last van?
    Ik hoor het graag, riekje111

9. WilmaV

WilmaV Forumleerling

Hier hetzelfde probleem. Zodra ik de maaidorser activeer op de Volle Maansakker krijg ik een melding: "er is een verbindingsfout opgetreden" en word ik eruit gekickt :(

10. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

zoals Riekje en wilma al aangeven hier het zelfde probleem ?????

11. sdolman

sdolman Forumbeginner

Hier hetzelfde probleem.

12. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Ik doe het nu handmatig en dat werkt wel!

13. .muddy

.muddy Forumleerling

Handmatig lijkt het alsof het werkt. Dan log ik opnieuw in en staat alles er weer...:(

Met de maaidorser ook hetzelfde probleem-.-

14. grannycool

grannycool Forumleerling

Hier hetzelfde probleem, vijf keer ingelogd en je wordt gelijk eruit gegooid, de andere velden gaat goed
    Alles met de hand geoogst en gezaaid na opnieuw inloggen alles weer als voorheen.
    Cache schoongemaakt en hetzelfde.
    Grannycool ID: 21441465

Laatste bewerkt: 4 November 2014
  15. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

kan niet meer oogsten met de knechten,krijg gelijk er is een verbindingsfout opgetreden
    en floeps er uit gegooid,handmatig ook niet,je wisselt van veld en ze staan er weer
    24 uur verlenging,en iedereen een bosje griezelwild -.- lijkt me aardig .....en een knechtencoupon

16. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Ikkan niet meer oogsten met de knechten krijg gelijk er is een verbindingsfout opgetreden
    en word ik er uit gegooid handmatig oogsten kan wel maar als je wisselt van veld en ze staan er weer .

17. hettie

hettie Junior expert

ook hier verbindingsfout,jammer

18. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb net met de knechten m'n volle maan gewassen geoogst maar wel in de dagstand...niet zoals het hoort maar misschien een idee zolang er problemen zijn met VM.

19. lliane48

lliane48 Gelegenheidsauteur

is bij mij ook het geval.!

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier ook op 2accounts niet meer kunnen oogsten enz. dan vlieg ik er uit en zegt hij je hebt een verbindinsprobleem.
    boerinmadison 39364309

jynx2005 35681144

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.