Ik kan niet inloggen! - Verzameldraadje

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Klaartjuh, 21 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hij is sinds een half uur weer ontzettend traag. Vooral op de weides. Ging een weekje goed.
    Hij blijft nu weer hangen. Kan in het spel maar doet niets. Kan niet oogsten, zaaien. Daar gaan we weer.
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2023
  2. jopie

    jopie Forumkenner

    kan er niet in
     
  3. hondje34

    hondje34 Junior expert

    hier ook niet
     
  4. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    En daar gaan we weer . blijft hangen op 88%
     
  5. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Het is bekend . Ze zijn er al mee bezig
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Kan er ook niet in
     
  7. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    Hier ook. Net alle bonussen ingezet, wil er een Pink Pie op loslaten en het gaat weer niet. :eek::wuerg:

    Nou PPP wel gelukt, kan ik de wolkenrijen niet oogsten PFFFFF

    En nu service temporarily unavailable :music:
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2023
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hij ligt er weer helemaal uit
     
  9. breston18

    breston18 Forumkenner

    klopt, kan er ook niet meer in
     
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb een keer kunnen oogsten en zaaien. Maar hij ligt er weer uit
    Tis echt weer drama
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2023
  11. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    ik kom er ook niet in, blijft hangen...........:cry:

    maar BP is op de hoogte en is er mee bezig....dus afwachten maar...
     
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Er valt mij wel wat op! En ik ben hier echt een leek in. Heb er geen verstand van. Ik weet ook niet goed hoe ik het moet verwoorden. Maar vlak voordat het spel er helemaal uit ligt kan je op de weides merken dat het spel traag wordt. Je moet vaker de pagina verversen om daar te kunnen oogsten en zaaien. Dat is of vlak voor er een nieuwe event start of vlak voor het weekend. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel
     
  13. boerharkie

    boerharkie Forumleerling

    En weer een jack weg en oogstbonus
    krijg geen witte onschuld erinj
     
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik vind het wel jammer dat BP de kaken stijf op elkaar houd. Je krijgt het gevoel dat ze de spelers in de steek laten
     
  15. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    Hier lopen mijn bonussen, maar ik kan de wolkenrij niet oogsten.... Dus afwachten maar!!!

    Had voor de verandering een 200% oogstbonus ingezet Duh!!!
     
  16. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    lees reactie nr. 126 maar
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Sorry dat ik het zeg maar daar hebben we niet veel aan. Ze hoeven niet te zeggen wat ze eraan doen om de aanvallen tegen te houden. Ze hoeven niet alles prijs te geven. Dat snap ik echt. Maar ze kunnen wel iets. Waar spelers verder mee kunnen. Dat ze vertrouwen in BP blijven houden. Alleen zwijgen lost ook niets op.
     
  18. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    [QUOTE="Ik vind het wel jammer dat BP de kaken stijf op elkaar houd. Je krijgt het gevoel dat ze de spelers in de steek lateN[/QUOTE]
    [QUOTE="Sorry dat ik het zeg maar daar hebben we niet veel aan. Ze hoeven niet te zeggen wat ze eraan doen om de aanvallen tegen te houden. Ze hoeven niet alles prijs te geven. Dat snap ik echt. Maar ze kunnen wel iets. Waar spelers verder mee kunnen. Dat ze vertrouwen in BP blijven houden. Alleen zwijgen lost ook niets op.[/QUOTE]

    Ja, dat valt mij ook op. Het spel vliegt eruit op momenten dat er veel spelers gaan inloggen, bijvoorbeeld omdat het weekend is en iedereen tijd heeft of omdat er een nieuw event start. Misschien hebben ze gewoon te weinig server capaciteit om dit soort piekbelastingen op te vangen... Of misschien hebben ze een ITer ontslagen die nu heel wraakbelust is en DDOS aanvallen uitvoert precies op momenten dat die weet dat dit de meeste gebruikers zal raken...

    Ik begrijp wel dat er geen/weinig nieuwe berichten over komen. Ze kunnen alleen maar blijven herhalen wat al lang is gezegd: het is wat het is, we proberen het op te lossen!
    Ik geniet gewoon van de momenten dat het prima werkt en neem de realiteit van dit moment voor lief voor zo lang het duurt. Het is frustrerend maar het spel is altijd na periodes van slechtere prestaties weer beter gaan werken. Dus ik heb er vertrouwen in dat dit ook wel weer goed komt.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  19. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hier er ook nog steeds niet in hij start op maar kan nix pfff... Bijna ander half uur verder :oops:

    We kunnen beter morgen opstarten dit is niet leuk meer
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2023
  20. Macheri01

    Macheri01 Forumleerling

    Kan hier ook niet van velden wisselen laat staan goed inzaaien.
    Ik word er een beetje moe van mijn plezier is wel weg nu.
    Op vakantie geweest en nog steeds de zelfde problemen zelfs mijn vakantiemodus heeft is niet gepakt dus weg reeks van dagelijkse inlogbonus. Als dit doorgaat stop ik gewoon met het spel