Ik kan niet inloggen! - Verzameldraadje

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Klaartjuh, 21 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb hier even wat getest en als ik op mijn pc inlog in firefox in een normaal venster en heb alleen farmerama open staan, dan vraagt firefox (het spel) 5,5 gb aan (intern) geheugen, na ongeveer een half uur zakt het intern geheugen hier ineens naar 3 gb (vraag me niet waarom) :oops:xD

    Stel dat je als speler een pc / laptop hebt met maar 4 gb aan (intern) geheugen zou het kunnen dat je alleen daarom al problemen hebt met het spel.

    Nu komt misschien de oplossing voor veel spelers, want als ik hier het spel open in firefox in een privevenster dan vraagt het spel ineens maar 1,7 tot 2,2 gb aan intern geheugen :sleepy: (vraag me ook niet waarom)
     
    .Fisherman. en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Komt er denk ik een aap uit de mouw waarom ik weinig problemen heb.
    Speel hier gewoon in Edge maar heb een intern geheugen van 16 GB op me PC en 12 GB op me laptop.
     
  3. jopie

    jopie Forumkenner

    dat is het ook niet
    vandaag nergens last van gehad:D
     
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik denk ook niet dat het daaraan ligt. Ik heb ook 12 GB op mijn laptop. Vandaag gaat het hier ook goed. En daar komt dan nog bij dat het geregeld goed gaat en dan ineens weer veel vast loopt. Meestal als er een nieuw event start.
     
  5. hondje34

    hondje34 Junior expert

    hier liep het spel vandaag ook als een tierelier
    BP zal er wat aan gedaan hebben
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Een hoop spelers hebben in Chrome ook minder last, die zal waarschijnlijk ook minder geheugen vragen. Op mijn iPad is het een geheugen probleem, in de ochtend als ik de siervelden ga oogsten waar verschillende items op sta loopt hij regelmatig vast of herlaad. De andere velden gaan daar na prima. Voor de rest van de dag gaat het eigenlijk prima. Alleen de vallei crasht hier te vaak, maar daar vind ik weinig aan dus ben daar mee gestopt nadat het stukje veld open was.
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben nu Edge aan het uitproberen. Ik speel normaal in Chrome. Daar heb ik ook de problemen. Maar Edge lijkt wel sneller te gaan. Nog wel draaiende bloemetjes. Maar dat is als ik van de vallei naar het hoofdveld ga. En maar heel kort Maar wisselen van veld gaat sneller
     
    Laatste bewerkt: 8 Mei 2024