Ik kan niet inloggen! - Verzameldraadje

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Klaartjuh, 21 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hier ook niet blijft op 45 procent hangen kan op geen veld komen ppf moet oogsten pffff
     
  2. bolleke10

    bolleke10 Forumleerling

    hier hetzelfde van alles geprobeerd maar kom er niet in stop ermee vind het niet leuk meer
     
  3. carlo1965

    carlo1965 Forumbeginner

    Helaas ik kon er ook niet inloggen met Microsoft Edge ( 404 nNot Found) maar ik kon wel inloggen via Google Chrome raar maar waar
     
  4. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik kom nergens meer in nu pffffffffffffff
    waardeloos
     
  5. jopie

    jopie Forumkenner

    hier ook niet
     
  6. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    hier ook weer ellende , bp word eens wakker en doe er eens wat aan , dit is gewoon niet leuk meer .
     
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Helaas heb nog steeds geen pech , alles werkt normaal en geen problemen.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, log jij in met de tam tam of zo ? ;)Het is met de computer niet te doen.
     
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb een gewone PC en laptop en beide doen het goed.
    Internet van KPN. Dus helaas geen TamTam.
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jammer dat het geen tam tam is, maar dat ie bij jou wel werkt, geeft een burger weer moed:)
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier ook geen tamtam, en bij 9 van de 10 keer als 1 (of meerdere personen problemen melden) ook geen problemen.
     
  12. aida-71

    aida-71 Gelegenheidsauteur

    Bij mij ook weer volop problemen. Na tig keer proberen lukt het inloggen, maar oogsten: Nee, dat lukt van geen kanten. :(
     
  13. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Wat een rampenplan 1 veld oogsten vast ......en kan er steeds niet in waardeloos wat gaan jullie hier nu eens wat aan doen ?
     
  14. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier vooral met de ochtend oogst vaak dat het vastloopt of opnieuw laad. En dan vooral bij de schipbreukkust en schateiland. Daar staan allerlei verschillende items en denk dat dat teveel geheugen vraagt van de iPad. De vallei crasht hier te vaak dus dat speel ik niet meer.

    Vraag mij af met welke browser degene met veel problemen spelen of met de cliënt? En welke internetprovider ze hebben? Hoe snel hun verbinding is en wat voor pc/laptop? Misschien kunnen we een patroon ontdekken.

    Hier is de ochtend oogst slechter geworden na dat de vallei in het spel is gekomen en na de vele dosattacks. Op een wat oudere iPad is het spel sindsdien niet meer te spelen.
     
  15. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Het is ook hier weer bingo. Om moedeloos van te worden ....

    Sowieso heeft de vallei niet bijgedragen aan de performance van het spel. Ik zou het toch echt heel fijn vinden als ze eerst goed doortesten - zeker ook op performance, hoe lastig dat ook is - voordat ze wat aanpassen of toevoegen. Hopelijk wordt het ooit beter maar of ik dat nog geloof????
     
  16. hondje34

    hondje34 Junior expert

    hier hetzelfde
    het lijkt wel mens erger niet
    als het zo door gaat dan stop ik met het spel
     
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Thea, hier is het na die vallei (waar ik niets mee doe) heul veel slechter geworden. Sinds die tijd kan ik niet meer in een browser spelen, echt niet te doen. Ik speel dus in de cliënt. Ik heb tot nu toe in de avond het meeste last, s'morgens om 6 uur minder.
     
  18. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    heb ook steeds haperingen
    en denk dat het aan de pc ligt
    jammer allemaal
     
  19. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik merk dat als ik alleen "farmerama.com" intyp in mijn browser dat ik een 404 melding krijg, maar als ik Farmerama zoek op google en dan de link aantik dat ik gewoon het startscherm krijg en kan inloggen. Niet helemaal handig, maar ik ben blij dat het spel bereikbaar is. Hopelijk werkt alleen "farmerama.com" intikken snel weer.
     
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook "s avonds het meeste last.