Ik kan niet inloggen! - Verzameldraadje

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Klaartjuh, 21 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. jo1808

    jo1808 Forumleerling

    ik kan er ook niet op is niet leuk meer
     
  2. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Het blijft ook maar de gang , niet inloggen ben je er in is het zo traag als een hoepel en draaiende bloemetjes .
     
  3. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Om 10 uur is weer een nieuw event life gegaan ... het lijkt alsof het daarna in elkaar stortte. Het blijft tobben ....
     
  4. jtm3

    jtm3 Forumbeginner

    klopt is telkens wat had een kist gezet kreeg daaruit tulpen guldens en in een keer kreeg ik niets meer was uit een poppetje
     
  5. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Het zal wel goed komen met je poppetje. Emmertje geduld vrees ik. Net als met de rest van het spel.
     
  6. jtm3

    jtm3 Forumbeginner

    klopt moeten de laatste tijd veel geduld hebben maar komen er wel
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ja na tig keer in en uitloggen komen we er zeker wel. Maar sinds gisteren is het erg dramatiche.
     
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    We hebben het doorgegeven hoor, eerst waren er maar een paar spelers die er last van hebben maar het lijkt steeds erger te worden helaas.

    edit ze kijken er nog steeds naar maar het spel zou nu al wel iets stabieler moeten zijn dan paar minuten geleden.
     
    Laatste bewerkt: 3 Mei 2024
    annigjen en janniekwak vinden dit leuk.
  9. Streptocarpus1

    Streptocarpus1 Gelegenheidsauteur

    Hier ook bijna heel de middag niet in kunnen loggen. Ben nu ingelogd en geoogst en zie ik bovenin de EP als razende aan het op tellen. Dit heb ik nog nooit gezien.
     
  10. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    kHier ook steeds opnieuw inloggen en draaiend bloempje.
     
  11. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Hier geen bloemetjes of zo alleen wisselen van veld lukt niet zonder F5. Hopeloos en waardeloos ....
     
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    dank je wel Klaartjuh
     
  13. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Dank voor het doorgeven maar wat mij betreft is het nog steeds helemaal 3 x niks. Ik hoop dat ze verder kijken. o_Ok al is het (weer) vlak voor het weekend.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  14. jopie

    jopie Forumkenner

    ik kom er weer niet in:cry:
     
  15. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Ik ook nergens moet oogsten pffff
     
  16. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Het blijft gewoon het zelfde , niet inloggen , draaiende bloemetjes , op de markt lukt helemaal niets ,
     
    annigjen vindt dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook weer. Vanmorgen ging het goed. Tis weer een drama
     
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb geen probleem , ga van veld naar veld , molen draait en markt werkt ook goed.
     
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hij loopt constant vast en moet iedere keer opnieuw inloggen, ik wordt er helemaal gek van.
     
  20. milansfarm

    milansfarm Gelegenheidsauteur

    Alles loopt weer vast kom er niet in pfff gek word ik ervan