Ik kan niet inloggen! - Verzameldraadje

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Klaartjuh, 21 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. preaboco

    preaboco Forumleerling

    Op 14 februari net voor 23.00uur is het inloggen onmogelijk, dus geen oogst en geen nieuwe gewas kunnen zaaien
     
  2. jule****

    jule**** Actieve auteur

    ik kan niet inloggen : error
    app client mozila opera geprobeerd !!!
    ik oogst elke dag rond 11uur dan ben ik zeker uur bezig
    en nu al 3 kwartier kan niet inloggen ???
    ik kan niet meer wachten
     
    Laatste bewerkt: 14 Februari 2024
  3. Sjemmie

    Sjemmie Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er zijn op dit moment inderdaad problemen en het team van Bigpoint is er hard mee bezig om het zo snel mogelijk te verhelpen.

    Ik heb helaas geen tijdsindicatie hoe lang ze bij Bigpoint nodig (denken te) hebben het op te lossen.
     
  4. qwinta

    qwinta Forumbeginner

    Hallo medeboeren . Hebben jullie ook last van tekeningen die in je veld staan als je ze leeghaalt. Ik zie alleen de omtrek en na een paar seconden is het weer weg. Ik heb hier al een hele tijd last van.
     
  5. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Ja, hier ook. Niet altijd, wel vaak.
     
  6. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    Ik kon gisteren avond ook niet meer inloggen, steeds de error boodschap, daardoor niet meer kunnen inleveren bij event en laatste prijzen niet meer kunnen ophalen. Jammer.
    o_Ok computer heropstarten etc hielp niet.

    Ik heb zeer geregeld last bij het oogsten dat deel van speelveld niet meer te zien is of helemaal grijs. o_Ok knechten hebben er last van, ik kan dan bv planten zaaimenu niet meer zien. Uit-/inloggen helpt dan tijdelijk.
     
  7. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  8. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Net iets heel vreemds meegemaakt: de vraag of ik cookies wilde accepteren kwam weer een keer. Dit keer dacht ik: misschien werkt het spel sneller als ik de cookies eens een keer wél accepteer? Gevolg: ik kon helemaal niet meer inloggen! Ik kreeg alleen maar vreemde tekst te zien (Dit gebeurde in Chrome). Ik heb toen mijn browse geschiedenis en cookies gewist zodat ik de cookies vraag opnieuw zou krijgen en heb toen zoals gewoonlijk alle cookies geweigerd. En nu kan ik meteen weer gewoon inloggen en spelen!
     
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Spel was er net een kort moment uit, dus denk dat je net op dat moment wou inloggen. Het lijkt nu weer goed te gaan maar we houden het spel even extra in de gaten.
     
  10. misspoesje

    misspoesje Forumleerling

    probeer sinds 16:45 uur al in te loggen, maar het lukt echt niet. het spel blijft draaien op het startscherm.
    grpoet Misspoesje
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  11. Specialized1

    Specialized1 Forumbeginner

    zowel op de browser als op de Client werkt het inloggen momenteel niet??
     
  12. milansfarm

    milansfarm Gelegenheidsauteur

    Ik kom er niet in?
     
  13. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    Kan niet meer inloggen. Jammer.
     
  14. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    hier ook niet werkende farmerama ben eindelijk ingelogd maar kan niets doen
    wil je naar het andere veld dan blijft het maar laden en er gebeurt niets
     
  15. jopie

    jopie Forumkenner

    hier ook problemen
    je komt er bijna niet in en als je er in bent krijg je draaiende bloemetjes
    ik denk er hard over na om de boerderij na 13 jaar aan de wilgen te hangen:cry:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  16. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Het is 1 drama waardeloos loopt konstant vast brrrrrrrrrrrrrrr
     
  17. aida-71

    aida-71 Gelegenheidsauteur

    Kortom: Volop drama vandaag. Ik ben de tel kwijt, hoe vaak ik geprobeerd heb in te loggen. Soms leek het te gaan lukken . . . . . . . en dan maar wachten en nog even wachten en nog even. Tja, dus heel veel supermest voor nop ingezet vandaag.
    Een half uur geleden, toen inloggen en oogsten gelukkig wel weer lukte, de boel maar gewoon klaar gemaakt voor de nacht. Ik ga niet weer een paar uur aanmodderen. Hopelijk gaat het morgen beter.
     
  18. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    succes met dit event iedereen, hier geen problemen met inloggen en/of wisselen van velden. ik hoop dat het zo goed blijft lopen