Ik kan niet inloggen! - Verzameldraadje

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Klaartjuh, 21 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Al een hele middag problemen om in te loggen en eens je ingelogd bent loopt het spel vast. Ik ben van Belgie.
    Nog iemand problemen?
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Volgens mij staat het forum er vol mee.
     
    hendrika73 en janniekwak vinden dit leuk.
  3. wilagten

    wilagten Junior expert

    het spel is nog steeds erg traag of de velden worden niet geopend
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Wat een drama dit, event lijkt leuk maar zo traag, heel vervelend zo langzamerhand vind ik.:cry:
     
    suuske1960 vindt dit leuk.
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Zijn er op dit moment spelers die in het algemeen nog problemen hebben met het spel? Dit betreft dan het hele spel en niet alleen de mini-game. We zoeken een paar accounts om na te kijken wat er mis gaat.

    Graag hoor ik je ID en opsomming van waar je op dit moment tegenaan loopt.

    edit afgelopen minuut is er ook een fix in het spel gekomen, dus hopelijk komt er nu ook verbetering. We horen jullie feedback graag.
     
  6. Mister.J

    Mister.J Gevorderde

    Ik moet steeds f5 doen om wat te kunnen doen
     
  7. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Werd er meteen uitgegooid :(

    Kan er wel direct terug in - maar zit nu vast op de edelweiss vallei (bloemetjes draaien)
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook. Steeds pagina verversen. Draaiende bloemmetjes en wordt er geregeld uit gegooid. Spel is heel traag
     
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat jullie er net uit werden gegooid was BP, ze hadden weer iets gedaan.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Boink werd er uitgegooid en heb nu een bult. :wuerg:xD

    Hopelijk gaat het nu wat beter want een puzzel maken kost mij zo rond de 20 tot 30 min en de Vallei werkt helemaal niet meer.

    Straks misschien positief bericht. :)

    Tijd 11.20 uur Nu al positief bericht. Ik kan naar de Vallei en het werkt. o_Ok supersnel van het ene veld naar het andere veld zonder de bloemetjes. Hopelijk blijft dit zo.
     
  11. -ylona-

    -ylona- Forumleerling

    hier is het ook hopeloos moet steeds inloggen en soms lukt het niet vind dit niet leuk meer minuten wachten voor er iets geleegd is
     
  12. boerharkie

    boerharkie Forumleerling

    Het is waardeloos word er elke keer uit gegooid en da maar weer zien om er in te komen 1 drama
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Tijd 11.33 uur.

    Ik heb alle velden even getest en werkt nu super snel zonder bloemetjes. De Vallei werkt perfect en de molen om stukjes te maken werkt ook weer. Het oogsten van eventgewas gaat nu echt snel.

    Deze boerin is echt blij. :music:
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  14. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Mijn vraag geld nog steeds :)
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nog wel. Dat is nu vooral bij de minigame en de vallei. Van velden verwisselen gaat nu goed
     
  16. boerharkie

    boerharkie Forumleerling

    Hier nog steeds een ramp
     
  17. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    Hier ook nog steeds niet te doen.
     
  18. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hier ook elke keer opnieuw opstareten en bloemetje draaien helaas
     
  19. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Het gaat goed en snel, maar na 2 velden wisselen, terug bloemetjes.
    Net bij de coop, na een 3tal klanten snel inleveren, spel weer moeten verversen om de volgende paar klanten te leveren.
    Net zo op de vallei, een paar dingen kan je snel doen, en dan hapert het weer.
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook nog steeds snel met alle velden.

    Nu tijd 12.30 uur. Kreeg 1x heel even bloemetjes bij het wisselen van de farm naar Baha.
    Bij de puzzel maken kreeg ik in de oude situatie bij elk stukje draaiende bloemetjes en kon niet eens op pijltje klikken of de bloemetjes waren er weer.
    Nu puzzel helemaal gemaakt en kreeg 2x bij een stukje heel even een draaiend bloemetje.

    Mocht je toch willen kijken dan is mijn ID: 26285160
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.