Ik kan niet inloggen! - Verzameldraadje

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Klaartjuh, 21 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    hier ook.....
    draaiende bloemen....kom er niet of bijna niet in....kan niet oogsten....kan niks..:cry:
     
  2. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Hier ondertussen wel kunnen inloggen.
    Maar van 12.00 tot 14.00 uur lukte het niet, baal ervan omdat ik de seizoensfiches altijd op de laatste gebruik.
    Dit scheelt me nu heel wat aan punten.:(
     
  3. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Ik ben wel weer diep bedroefd: draai ik 200% oogstbonus, kan ik bijna 2 uur niet in het spel komen. Nu werkt het weer maar toch hartstikke zonde!
     
  4. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik had 2 oogstbonussen van 6 uur gedraaid en die zijn over één uur afgelopen en ik kan op dit moment ook helemaal niet spelen.
     
  5. Streptocarpus

    Streptocarpus Gelegenheidsauteur

    Kon half 12 tijdelijk niet inloggen. Wit scherm.
     
  6. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    het is hier een ramp loop vast .
    ben steeds opnieuw aan het starten.
    ik begin mij nu toch wel af tevragen ligt het aan mijn pc of aan farmarama .?!!!!!!
     
    Laatste bewerkt: 30 November 2023
  7. pandabeertje52

    pandabeertje52 Gevorderde

    iedere keer als ik naar het edelweisveldje wil dan loopt de boel vast, ook f5 werkt dan niet. ik moet uitloggen en opnieuw inloggen
     
  8. jopie

    jopie Forumkenner

    hier hetzelfde
     
  9. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris


    hier ook
    hier hetzelfde
    een event spelen zet ik uit mn hoofd, niet te doen......
    helaas.. ik heb t opgegeven....
    ik doe 1 x per dag alle velden oogsten, dieren, gewassen (geen event) en ben daar per keer mee bezig....snik....een half uur soms 3 kwartier
    omdat spel steeds vastloopt, bevriest...enz
    F5 steeds maar weer. en maar wachten.....
    en daar ben ik Premium boer voor....nou hoor...

    NB: ik heb mn Premium pakket opgezegd, zojuist, (na jaaaaren)m ik heb er momenteel geen voordeel van. Zodra alles weer normaal gaat bij farmerama, zet ik Premium wel weer aan.

    jammer maar helaas


    :cry::oops:
     
    Laatste bewerkt: 1 December 2023
    annigjen, gelderblom en .Fisherman. vinden dit leuk.
  10. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik mag vandaag niet klagen .
    het gaat niet vlug maar hoef niet steeds opnieuw in teloggen .
    dat wil ik toch wel even zeggen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Het ging vandaag inderdaad een poosje goed , maar de laatste uren is het weer van het zelfde laken een pak , iets aanbieden op de markt gaat niet , afbeeldingen op markt zijn niet te zien , draaiende bloemetjes enz .
     
    annigjen vindt dit leuk.
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Als ik inlog gaat het best redelijk. Maar zodra ik naar de vallei ben geweest gaat het mis.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  13. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    Draaiende bloemetjes en vastlopen spel:

    Daar had ik ook al een paar weken last van, het werd steeds erger. ik kreeg steeds de melding dat google chrome niet meer reageerde, dus moest ik steeds afbreken en opnieuw inloggen.

    ik speel via google chrome al sinds 2011 en (nu) in windows 10 (op mijn laptop). ten einde raad heb ik vandaag van browser gewisseld en heb edge geinstalleerd en wat schets mijn verbazing, farmerama loopt als een trein!

    mijn volgende stap was toen google chrome verwijderen en opnieuw installeren en zie daar: nu loopt het ook weer als een trein in google chrome! Ra, ra, ra . . . .

    waarschijnlijk met een update van windows ergens niet goed gegaan.

    ik hoop dat het de komende dagen stabiel blijft.

     
    farmermikkie en annigjen vinden dit leuk.
  14. jopie

    jopie Forumkenner

    hier loopt die ook weer als een trein
     
  15. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Deze melding kreeg ik ook steeds. En dus je tip opgevolgd. En tot nu toe gaat het weer goed.
    Bedankt voor de tip. ;)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  16. Croky2004

    Croky2004 Forumleerling

    ik kan er weer niet in
     
  17. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Hier het zelfde ,dan gaat het een poosje goed en dan is het weer zover , zo gaat de lol van spelen er gewoon wel af
     
    annigjen vindt dit leuk.
  18. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Sinds een paar dagen geraak ik op mijn tabloid niet meer op farmerama - brower is opera.

    Iemand een idee wat te doen?
     
  19. hermanthehun

    hermanthehun Forumleerling

    Goedemorgen, hier sinds een week al kan ik niet meer op mijn i-pad spelen. wordt er steeds uitgegooid. Speel sinds een jaar via de browser firefox. Dit werkte goed. De laatste tijd is het een drama. het laden van het spel duurt een eeuwigheid. o_Ok het wisselen tussen de velden gaat moeizaam. Zo wordt het spelen niet meer leuk. En zeker omdat er veel velden zijn ben je veel tijd kwijt. Het is voor mij wel een hobby. Maar je wilt natuurlijk ook andere dingen doen. Ik speel al meer dan 10 jaar en vond het altijd leuk.
     
  20. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Op mijn iPad Air 2020 kan ik weer redelijk spelen, wel word ik nog regelmatig er uit gegooid. Denk een geheugen probleem. Edge laad hij maar een paar procent in maar op Chrome gaat het beter. Bij mij zijn de problemen na de laatste ddos ontstaan (ook dus ongeveer een week terug), lijkt wel of er iets aan het spel is veranderd waar door hij meer vraagt van waar je mee speelt. Op de pc liep het ook niet zoals het moest. Ik speel zelf vanwege mijn gezondheid vooral op de iPad. Op mijn 2e iPad (een normale iPad 2021) laad het spel ook maar een paar procent terwijl daar voor ik alleen de wolkenrij niet kon oogsten maar voor de rest gewoon kon spelen. Weet dat het spel niet bedoeld is voor een iPad maar hoop toch wel dat het weer beter gaat lopen. Mijn man ziet mij aan komen als ik om een 3e iPad vraag die beter is ;)
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.