Ik kan niet inloggen! - Verzameldraadje

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Klaartjuh, 21 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Bij deze het grote 'ik kan niet inloggen' verzameldraadje.

    Het kan je deze tijden helaas zomaar gebeuren dat je geliefde boerderij niet meewerkt en de sleutel zoek is geraakt.
    Geen nood, terwijl de IT'ers van Bigpoint hard werken om Farmerama en alle andere spellen toegankelijk te maken na de zoveelste Ddos aanval van buitenaf kun jij hier melden dat je niet kan inloggen.
    Doe dit wel vooral een beetje gezellig, of in ieder geval respectvol naar je medemens (modjes en werknemers van Bigpoint vallen ook in de categorie 'mens').

    Mocht je zo van slag zijn geraakt dat je niet kan inloggen en halverwege verdwaald raken? Geen nood een modje verplaatst je op gegeven moment wel gezellig hier bij de 'ik kan niet inloggen - club'. Hebben we ook niet meer zo'n wildgroei aan draadjes en zijn je lotgenoten wat makkelijker op 1 plek te vinden.

    Dit alles met een kleine knipoog maar wel graag je meldingen in dit draadje houden voor een beetje overzicht op het forum.
    0ok wij vinden de situatie vervelend en zouden het graag anders zien maar voor nu blijft het voorlopig nog even dat wij te kampen hebben met DDos aanvallen waardoor het spel af en toe onspeelbaar is. Gezien de frequentie en onvoorspelbaarheid van de aanvallen kunnen wij niet altijd direct op forum melden dat het weer zover is maar weet dat het team van Bigpoint het spel continu in de gaten houden en direct handelen als het weer zover is. 0ok als wij er niet zijn om dat te vertellen.
     
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    pppff dank je klaartjuh voor nu loopt het goed ...maar daar ging dit draadje niet over sorry
     
    jolanda13, leni1955 en Borkie vinden dit leuk.
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Maakt niet uit, stel dat het nu opeens over is (ga er maar niet vanuit) dan dopen we dit draadje om naar 'Hoera het gaat goed' draadje :music:
     
    jolanda13, snietje1, hendrika73 en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. boerharkie

    boerharkie Forumleerling

    Kan niet op de farm komen ? Ik ben er weer in maar heel traag
     
    Laatste bewerkt: 26 Augustus 2023
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    De farm blijft hangen op 45% . kon in eerste instantie ook niet inloggen op de farm
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ik ook niet bleef op 88% hangen nu wel weer maar niet via client...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Vanmiddag kwam ik er ook niet in, nu doet alles het weer prima.
     
    jolanda13 en popje4 vinden dit leuk.
  8. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Zo lekker dan, halverwege een spel, slaat het spel vast. Was gelukkig nog wel ingelogd op forum. Kijk nu al ff naar draaiende bloemen en een half bord met visjes en kwallen etc.

    Weg bus visvoer.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dikke kans dat je minigame er gewoon nog is als je opnieuw inlogt.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    heb kop thee gezet, pc opnieuw opgestart, en minigame opende inderdaad halverwege waar ik was gebleven.
    Dus ik beetje blij.

    Maar wat het nou was? geef gewoon de onweer die overtrekt de schuld
     
    jolanda13 en annigjen vinden dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat denk ik. Ik merk wel dat het spel wat instabiel is. Als ik op een van de weides ben moet ik vaak verversen, omdat ik dan draaiende bloemmetjes krijg. Maar dan speelt het spel ook weer door. Zou best idd met onweer te maken kunnen hebben.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Ik kan niet inloggen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik ook niet :(

    (en heb het ook doorgegeven)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Dank je wel hoop dat we er nog kunnen opstarten wilde vanavond nog 1x de event gewassen oogsten;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    We zijn er weer.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. vinc05

    vinc05 Forum freak

    had net opgestart en knecht geactiveerd. helaas pindakaas
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik kon vanmorgen eerst niet inloggen. Zit er nu in. maar ik kan niets
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. vinc05

    vinc05 Forum freak

    hier ook niet kunnen inloggen. met al die storingen waar ze bij BP ook niets aan kunnen doen is dit langdurige spelletje in het event ook moeilijk te halen.... kan er nu in maar niets werkt kan niet oogsten en spel geeft aan 999 spelletjes gespeeld,wauw leuk hoor.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. molentandje

    molentandje Gevorderde

    Hier ook weer hetzelfde probleem, kan al weer niet inloggen, wat is dat toch de laatste tijd, de ene dag niks aan de hand, en de volgende dag i het weer hopeloos, kijk het nog ff af, en anders ga ik toch echt stoppen met Farmerama, ben er klaar mee.
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het spel ligt er inderdaad uit. Ze zijn al druk bezig het weer op te lossen

    En hij zou het weer moeten doen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.